Hayat üstüme çok geliyor. Ne yapmalıyım?

Çocugumuz olmuyor tedavi görüyorum eşim her gün ağlıyor. Kedi öldü bugün hüngür hüngür ağliyor. İşyerinde durumlar öyle, herkes birbirinin üstüne oynuyor...

Çok mutsuzum tutunacak hiçbir dalım yok...

Hayat üstüme çok geliyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla