Artık böyle bir hayat yaşamak istemiyorum. Ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaslar ben 19 yasındayım lise mezunuyum evde sınava hazırlanıyorum. Evde hiç huzur yok herkes birbiriyle kavga halinde, maddi durumumuz hiç iyi değil ne adam akıllı giyinebiliyorum ne adam akıllı yemek yiyebiliyorum çoğu zaman tek öğünle idare ediyorum. Telefonun var internetin var demeyin telefonum hediye. Bazen öyle üç beş kenara para koyuyorum lazım olur diye ailem onuda alıp kendi borçlarına veriyorlar. Kendime ait bi liram dahi yok. Hepsi para pul da değil çok huzursuzum çok mutsuzum artık yaşamak bile istemiyorum, dışarı çıktıgımda eve gelene kadar dua ediyorum bir araba çarpsada başıma birşey gelsede ölsem diye. Bunları anlatacak kimsemde olmadığı için buraya içimi dökmek istedim sadece.
Artık böyle bir hayat yaşamak istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla