zengin ve birbirinden güzel arkadaşlarım var ben ne güzelim ne zengin. kız olsun erkek olsun istediğini söylerler ayarsız ve kötü davranırlar ama herkes sever yine de el üstünde tutar. ben insanları kırmamak için çabalayıp dursam da sonunda yalnız kalırım hep. erkekler benle hiç ilgilenmez ama onlar öylemi pahalı hediyeler el üstünde tutmalar... benim tek uğraş verdiğim şey kalabalık ortamda fazla dikkat çekmemekken onlar istediğini söylerler çekinmeden. ben bu hayatı yaşamak istemiyorum artık yaşamak zorunda mıyım?
( benim hayatım ot gibi okula giderim bir de eve. üniversite öğrencisiyim.)
( benim hayatım ot gibi okula giderim bir de eve. üniversite öğrencisiyim.)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer