Ben bu hayatı yaşamak istemiyorum artık yaşamak zorunda mıyım?

zengin ve birbirinden güzel arkadaşlarım var ben ne güzelim ne zengin. kız olsun erkek olsun istediğini söylerler ayarsız ve kötü davranırlar ama herkes sever yine de el üstünde tutar. ben insanları kırmamak için çabalayıp dursam da sonunda yalnız kalırım hep. erkekler benle hiç ilgilenmez ama onlar öylemi pahalı hediyeler el üstünde tutmalar... benim tek uğraş verdiğim şey kalabalık ortamda fazla dikkat çekmemekken onlar istediğini söylerler çekinmeden. ben bu hayatı yaşamak istemiyorum artık yaşamak zorunda mıyım?

( benim hayatım ot gibi okula giderim bir de eve. üniversite öğrencisiyim.)
Ben bu hayatı yaşamak istemiyorum artık yaşamak zorunda mıyım?
Cevapla