Kardeşime tahammül edemiyorum artık, ne yapacağım?

Arkadaşlar benim bir tane kardeşim var 10 yaşında ya tahammül edemiyorum bir insan hergün ağlar mı her şeye bağırır mı bu aralar full yalnız kalmak istiyorum gidip anneme babama diyor ki ablam benle ilgilenmiyor ya yalnız kalmak istiyorum sürekli benden ilgi bekliyor ya bıktım yeminle evin içinde sürekli bir kavga gürültü nefret ettim ben bu kardeşten napicam da kurtulcam yeminle bıktım keşke tek çocuk olsaydım çok çok itici ya
Güncellemeler
+1 yıl
Çok iyi anlaştığım bir arkadaşım var onla konuşuyoruz telefonda sadece ona dokebiliyorum içimi onu bile kıskanıyor hep başkaları ile konuş kardeşinle konuşma diyor lan senle konuşsam nolcak boş boş muhabbeti var Allah sen bana sabır ver 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Kardeşime tahammül edemiyorum artık, ne yapacağım?
Cevapla