Türkiye kızları neden kendi çok beğeniyor?

Benim Amerikalı bir kız arkadaşım var netten tanıştık davetiye gönderecek Amerika’ya gitmem için gidip evlenmeyi düşünüyorum bazen mesela konuşuyoruz kız o kadar güzel ki Türkiye’deki kızlara kıyasla çok güzel hatta mesela ilk tanıştığımızda hiç böyle kendini beğenmişlik içerisinde değildi ben bazen şey derdim kız bana nasıl baktı nasıl bakıyor falan diye harbiden güzel oyuncak gibi çok tatlı ama buradaki mesela bizim Türkiye’deki kızlar öyle değil yok işte uzun boylu olsun renkli gözlü olsun yok bilmem altını şu kadar olsun saçları olsun yakışıklı olsun öyle şeyler var ki sonra mesela diyince herkes ben kalbine bakıyorum der ama hiç görmedim böyle kalbe bakanı. Neden öyle ben mesela Türkiye’de bie Türk kızıyla evlenmek isterdim kendi dilimde kendi örfümden biriyle ama önemsedikleri tek şey yakışıklılık
Türkiye kızları neden kendi çok beğeniyor?
Cevapla