Aşırı dindar olmak demek insanları dışlamak demek mi?

Öncelikle bu soruyu sorma maksadım, art niyetli değil..
Bazıları çok yanlış düşünüyor, aşırı dindar olmayı ayrımcılık yapmak olarak görüyorlar..
Bunun benzeri olan bir soruyu daha öncesinde de sordum.. Yine sormak istedim..
Hz. Mevlana "Ne olursan yine gel" derken bu insanlardaki kibir, ayrımcılık, beğenmeme niye?
Onlar gibi olmak, onlar gibi düşünmek zorunda mıyız?
Onların mensup olduğu camiaya mı mensup olmak zorundayız?
Bazen isyan ediyorum, yalnız hissediyorum kendimi..
Halbuki Allah'ın evi herkese açık, bu insanlar niye böyle, bunun adı aşırı dindarlık mı?
Eğer öyleyse Hz. Mevlana niye bu kadar yüce gönüllü?
Herkese hayırlı cumalar 🤍 🌹
Herkese hayırlı cumalar 🤍 🌹
Aşırı dindar olmak demek insanları dışlamak demek mi?
Cevapla