Psikolojik tedavi gördüğüm için ciddiye alınmıyorum ne yapmalıyım?

Bipolar bozukluk tedavisi görüyordum bıraktım. Kimse beni ciddiye almıyor çünkü. Sinirlendiğim zaman delirmişim krize girmişim gibi davranıyorlar. Kimse neden böylesin neyin var diye sormuyor. Nişanlıyım nişanlım da öyle.
Psikolojik tedavi gördüğüm için ciddiye alınmıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla