Antrede idim ışık yaninya kimsemi geldi diye kapı deliğinden baktım komşum kapıyı çalacak sandım 😂😂🤣 ama çalmadı faturama baktı gitti daha önce de bu şekilde çok karşılaştırdim neden bakar ki insan komşunun faturasına elektrik su doğalgaz geliyor ödeyecek herhalde 🤣🤣🤣
Komşum sürekli kapıya bırakılan faturalarımı kontrol ediyor sizce neden yapıyor bunu💅?
Basima geldi güzel bi fırsat yaratıp herkesin içinde yüzüne vurdum rezil oldu.. Komsularla kapida denk geldik faturalar vs konuşulurken alt komşum senin ne kadar geldi falan deyince , aaa Feyza söylemedin mi onlara dedim her geldiğinde benden önce kontrol ediyorsun seviniyorum ödeyecek galiba diye e ödemediğine göre dedikoduya malzeme alıyorsun söylemedin madem ne diye bakıyorsun yahu deyip güldüm kahkahayla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂kıpkırmızı oldu herkes sustu konuyu değiştirdim birilerinin arkamdan konuşması hoşuma gider günahımı taşıyacak beygir lazım bana hanımlar hoscakalin çaya da beklerim deyip kapıyı kapattım Sonrasını bilemem dedigim gibi günahlarımızı taşıyacak beygirler lazım bize o yüzden takilma ama hatırlat ona bunu derim 😄
Belki kendi faturası çok geliyordur seninki ile karşılaştırıyor olabilir. Belki de meraktandır gene yazarsın içerde şunu söyle kapıdan biraz uzakğa git İnsanın başına ne gelirse ya meraktan ya da daha uzun meraktan gelir.😂🙈
Yemin ediyorum bu Türk halkı çok tuhaf ben çözemedim hala.
Bu bir takıntı ve merak. Biraz da dedikoducu bir insan ise. Tamamdır. Aslında bir hastalık biliyor musun? :) Benim de komşum olan kadın yapıyor. Hatta akşam zile basıp faturanız gelmiş diyor. Teşekkür ediyorum. Acaba ne zaman cesaretini toplayacak diyorum '' bir kahve '' diye... Ama yapamıyor. Ve şanslı bir günü hiç olmayacak... Her defasında ritüelleşen bir ikon oldu her ay... :) Akışında giden...
Bu psikolojik mi bilmiyorum ama faturaları görünce ben de bi kontrol ediyorum. Sonra ulan bunlar bizden kalabalık nasıl daha az fatura geliyo diye düşünüyorum. Muhtemelen o da kıyas yapıyor.
Gereksiz merak galiba. Ben de hiç hoşlanmam öyle bir durum olsa yani. Hiç anlamıyorum neden komşunun faturasına merak salıyorlar, hem ilginç hem de komik bir durum yaa😅 Ne yani faturaların da gıybetini mi edecekler kendi aralarında 😂😅
Ya ayıp ama bunu bende yapıyorum 😊 eminim ki art niyeti yoktur. Merak ediyor, kendine gelen faturalarla karşılaştırıyor ya da onda alışkanlık olmuştur bu durum
Benim annem de yapar her zaman hem faturayı hem saati kontrol eder. Çünkü yönetim doğru yazmıyor kullanımı bizde.. Bir dönem baya başkalarının kullandığını bize kitlediker..,