Öyle Bir Geçer Zaman ki Mete'nin Necati ve arkadaşları tarafından dövülmesi sırasında Mete'nin gülmesi gibi bir şey düşünürüm. Mete ile Necati kavgaya tek gelmeyen etek giyer iddiasına girdi. Mete tek gitti ama Necati korktu tek gelmedi yanında arkadaşlarıyla geldi. Mete dayak yedi ama Necati'ye de etek giydirme imkanı oldu. Ve bu duruma da dayak yediği halde güldü. Demem o ki dayak yerken gülen birisinin bir planı vardır.
bende gülüyorum genelde ama komik olduğundan değil.. aslında bir yandan da komik ama o sızlama ve acı hissinin verdiği zevkle beraber düştüğün durum ve karşıdakinin aptal ifadesi çok komik geliyor bana.. puahah
3 gün önce sokağımızın başında böyle bir olayla karşılaştık benle arkdaş ilk başta şakalaşıyorlar sandık 2 suriyeliydi 2 de normal baktım küfürlü falan çok ayırmayı istedim hemde çok ama ailem aşşağıda balkondaydı. yanlarından geçtim içim rahat etmedi askerde jadnarmalık yaptım gece saat 3 de pide almaya giderken kardeşim ile. yan tarafımızdaki bodrumu soyuyorlardı tam sesimi bilerek çıkartıp bağıracaktım kardeşlerim ben onları tanıyorum vs silahlı bıçaklı dedi bişey diyemedim yine... insanın aklında kalıyor