Z kuşağına neden bu kadar yükleniliyor?

Merhaba, Ben Z kuşağına neden bu kadar yükleniyorlar anlamıyorum. Z kuşağının ve gençlerin şükürsüz, doyumsuz, ahlaksız, terbiyesiz, işe yaramaz, niteliksiz, vasıfsız olduğunu söylüyorlar. Ben şahsen Medipol Tıpta %100 Burslu okuyorum Tunceliden geldim ailemin maddi durumu yoktur. Bazı insanlar da gençlerin elinde hep lüKS telefon araba olduğunu söylüyorlar ama benim telefonum dahi lüKS değil hiçbir zaman da lüKS görmedim. Bu insanlar neden Gençlere ve Z kuşağına bu kadar yüklenip hakaret ediyorlar. Şahsen böyle yorumlar görünce sinir oluyorum. Sizin Z kuşağı hakkında düşünceleriniz neler?
Z kuşağına neden bu kadar yükleniliyor?
Cevapla