Babamın hanımın riyakar biri olduğunu öğrendim. Güvenimi kazandı görüştüğüm bir kişinin olduğunu, fakat askerini bitirdikten sonra babama anlatmaya düşündüğümü söyledim. Neyse bir akşam onunla beraber otururken Babama onun tarafından atılan son mesajı gördüm. Sevgilimin adı yazıyordu. Hemen yüzleştirdim. Sesi mesi falan titriyordu inkar etti. Orada bir kaç laf saydım ona. Neyse o aramızdaki husumetten sonra uzak davranmaya başladım artık. Babam aslında normal davranıyor, diğer yandan kabul edemediğim şeyler var. Bize sormadan (Ablamla ben) hanımını ve kızını gezdiriyor başka şehirleri geziyorlar. Kızım sende gelmek istiyormusun demiyor... Dün mesela o kadar uğraştım 2 saat yemek yaptım (Mantı) eve geldiğinde tokum bem dışarıda yedik dedi. Nezaketen de olsa az birşey yiyebilirdi... Neyse az daha işim vardı mutfakta sen onlarıda hallet yarın akşam yeriz dedi beraber. Bugün bütün gün beraberdik. Ben Babam Ablam beraber yaşıyoruz. (Hanımıyla onunla olan kardeşim başka yerde yaşıyor). Eve geldim yemekleri ısıttım gelirler diye ama gelmediler babama mesaj attım herhalde bugün de yemeyeceğiz diye mesajıma bile bakmadı. Babamda mı tavır yapıyor bana ne anlamadım gitti. Normalde babam öyle tepki gösteren birisi değil çocuklarına karşı. Genelde herkesi şimdi ki eşini bile karşısına alır konu biz yani çocukları olunca... Çok yazdım... Hepsini okuduysan eğer, Allah razı olsun senden...
Güncellemeler
+1 yıl
Burdayım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar