Kendimi dış kapının dış mandalı gibi hissediyorum, sıkıntı bende mi acaba?

Babamın hanımın riyakar biri olduğunu öğrendim. Güvenimi kazandı görüştüğüm bir kişinin olduğunu, fakat askerini bitirdikten sonra babama anlatmaya düşündüğümü söyledim. Neyse bir akşam onunla beraber otururken Babama onun tarafından atılan son mesajı gördüm. Sevgilimin adı yazıyordu. Hemen yüzleştirdim. Sesi mesi falan titriyordu inkar etti. Orada bir kaç laf saydım ona. Neyse o aramızdaki husumetten sonra uzak davranmaya başladım artık. Babam aslında normal davranıyor, diğer yandan kabul edemediğim şeyler var. Bize sormadan (Ablamla ben) hanımını ve kızını gezdiriyor başka şehirleri geziyorlar. Kızım sende gelmek istiyormusun demiyor... Dün mesela o kadar uğraştım 2 saat yemek yaptım (Mantı) eve geldiğinde tokum bem dışarıda yedik dedi. Nezaketen de olsa az birşey yiyebilirdi... Neyse az daha işim vardı mutfakta sen onlarıda hallet yarın akşam yeriz dedi beraber. Bugün bütün gün beraberdik. Ben Babam Ablam beraber yaşıyoruz. (Hanımıyla onunla olan kardeşim başka yerde yaşıyor). Eve geldim yemekleri ısıttım gelirler diye ama gelmediler babama mesaj attım herhalde bugün de yemeyeceğiz diye mesajıma bile bakmadı. Babamda mı tavır yapıyor bana ne anlamadım gitti. Normalde babam öyle tepki gösteren birisi değil çocuklarına karşı. Genelde herkesi şimdi ki eşini bile karşısına alır konu biz yani çocukları olunca... Çok yazdım... Hepsini okuduysan eğer, Allah razı olsun senden...
Güncellemeler
+1 yıl
Burdayım
Kendimi dış kapının dış mandalı gibi hissediyorum, sıkıntı bende mi acaba?
Cevapla