Pandemi sürecinde salgını ne kadar ciddiye aldınız, alıyorsunuz?

İnsanların salgına karşı tavrı çok enteresan. Israrla, zorla asla maske taktıramadığınız kişiler mevcut mesela. Asla takmıyorlar. "Olacağı varsa olur, bir bende mi maske yok?" Çıkışları oluyor. En yakınlarımdan bile var. Dışarıdan gelince elini yıkattıramıyorsunuz bu zihniyete yine, kolonya da kullanmıyorlar; alkol varmış, cilde zararmış. Doğru, salgın daha az tehlikeli bence de !

Aşıya tamamen karşı olan bir kesim var. "Ölsem de vurdurmam" diyorlar, bizzat duydum bunları. Tamam da, velev ki hasta oldun, bir de ağır geçirdin, civarındaki insanları da etkiledin. Nasıl vereceksiniz bunun hesabını? Dün ikinci dozumu oldum, ciddi mânada baş ağrısı ve hâlsizlik çekiyorum, hem de ailemdekilerde pek böyle bir durum olmamasına rağmen. Ama vebale nasıl gireriz, üzerimize düşen en etkin yöntem sakınma ve aşı değil mi?

Şu hastalık döneminde herkesin en büyük korkusunun "acaba birilerine sebep olur muyum?" olması gerekiyor. Biz bunu geçiyoruz, kolunda maske takmayı moda hâline getiren bir serseri grubu dolaşıyor ortalıkta...

Siz ne kadar ciddiye alıyorsunuz salgını?
Pandemi sürecinde salgını ne kadar ciddiye aldınız, alıyorsunuz?
Cevapla