Ne o senin geldiğini görecek ne sen onu göreceksin ölmüş gitmiş annen istiyorsa katıl
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hayatımı mahveden gençliğimi çalan pisliğin cenazesine katılmak istemiyorum katılsam bile eminimki o cenazeyi yıkarım ben içimdeki nefreti dışarı cıkartıp
Ölmüş gitmiş sonuçta bi daha görmeyeceksin onu sana ne yaptı bilemem ama annenin hatrına da olsa git bence ya da açıkça tavrını koy gitmek istemediğini söyle.
Evlatlıktan reddetmek diye bir eylem yoktur kanunda. Mirasına sende ortaksın haberin olsun. Babanda ölünce onunda malları senin olacak. Manevi olarak zaten sen reddetmişsin onları. Boşver gidip üzülme zaten hepsi ortaçağ ritueli...
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
O şahsın pis parasını beni para için sattığından beri almıyorum benim sayemde olan mirasını falanda istemiyorum
Hakikaten çok onur kırıcı bir davranış. Baban sana evdeki herhangi bir nesne gibi davranmış. Sanki Letgo'da eşya satıyor. Babanın cenazesine gitmemek hakkındır bence.
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Annemin eşi olan şahıs öldü ve annem cenazesine katılmamı aksi takdirde beni evlatlıktan reddeceğini söylüyor ne yapmam gerek?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ne o senin geldiğini görecek ne sen onu göreceksin ölmüş gitmiş annen istiyorsa katıl
Hayatımı mahveden gençliğimi çalan pisliğin cenazesine katılmak istemiyorum katılsam bile eminimki o cenazeyi yıkarım ben içimdeki nefreti dışarı cıkartıp
Dediğim gibi ölmüş gitmiş iyiliği de kötülüğü de bitmiş siz bilirsiniz
Sen benim yaşadığımı yaşasan aynısını yapardın hatta Babanı bile öldürürdün mal gibi satılmak nasıl his yaşayan bilir
Bana kızmanıza gerek yok ki tabiki bilmiyorum ne yaşadığınızı siz görüş istediniz ben görüşümü paylaştım 🙄
Cenazesine git. Helal ediyor musunuz diye hoca sorunca Helal Etmiyeeem Edenin avradını s**kem etmiyeeemm diye bağır.
Gidersem o olsa şükrederim içimde ona karşı o kadar kin varki kendimi tutamamaktan korkuyorum
Ölmüş gitmiş sonuçta bi daha görmeyeceksin onu sana ne yaptı bilemem ama annenin hatrına da olsa git bence ya da açıkça tavrını koy gitmek istemediğini söyle.
Diyorum istemiyorum adını anmak istemediğim kişinin cenazesine katılmak istemiyorum annemse şey diyor babandır gel sütümü hakkımı helal etmem diyor
Evlatlıktan reddetmek diye bir eylem yoktur kanunda. Mirasına sende ortaksın haberin olsun. Babanda ölünce onunda malları senin olacak. Manevi olarak zaten sen reddetmişsin onları. Boşver gidip üzülme zaten hepsi ortaçağ ritueli...
O şahsın pis parasını beni para için sattığından beri almıyorum benim sayemde olan mirasını falanda istemiyorum
Abi mallarda hakkın varsa bırakma saçmalama s. ktir et gururu delirdin mi
Maddi durumum yerinde Allah'a şükürki pis para yerine Kendi başıma emeğimle kazandığım parayı tercih ederim
öyle diyorsan doğrudur
Son görev neticede gitsende hakkkmi helal etmiyorum dersin içinden
Gitsem kendimi tutamamaktan korkuyorum hayatımı gençliğimi çaldı Şrfszn evladı
Ne yaptı ki böyle sinirlendin?
Hayatım ve gençliğimi çaldı para için
Anneni kırma acı bitsin sonrasında zaten ozgursun
İşte sakin kalamam oraya gidersem içindeki kini patlatırım muhtemelen kendimi tutamam istesem bile
Annen insanların yanında düşülecek durumdan dolayı diuodur onu zor durumda birakma
Bende anamdan nefret ediyorum 😭
Ne oldu ne yaptı anlatsana
Hayatımı gençliğimi çaldı
Garezin ne la babana
Garezimin sebebi var boş yere nefret etmiyorum ondan
Söylebilir misin peki özel değilse
Malmışım gibi para için Beni kendimden yaşca büyük birisiyle evlendirdi
Evli misin hâlâ
Boşandım şu an kendi ayaklarımın üzerinde durabiliyorum
Hakikaten çok onur kırıcı bir davranış. Baban sana evdeki herhangi bir nesne gibi davranmış. Sanki Letgo'da eşya satıyor. Babanın cenazesine gitmemek hakkındır bence.
Baban o senin
Değil babam olarak görmüyorum onu beni para için sattığı gün sildim onu
Escort musun
Değilim escort para için benden yaşça büyük adama sattı beni ve zorla evlendirdi adını anmak istemediğim şahıs
Senin baban kansizmis