Yeni neslin sorunu: Dışı hoş, iç boş olmak mı?

Son zamanlarda dikkatimi çeken olay: gençlerimiz giyime, modaya, görünüme özen gösteriyor ancak bilgi birikim ve hobi edinme konusunda tembellik gösteriyorlar.

Sizce bilgi, birikim önemsiz ama görünüm bizi kurtarır mı?
Bu bir sorun teşkil edip, görünümün insan ilişkilerinde ve kişiyi bireysel kariyer yolunda sekteye uğratmaz mı?

Siz de bu durumu yaşayanlardan mısınız?
Yoksa çok az bir kitle olarak gördüğüm, kişisel gelişimin yanı sıra görünümü de aksatmayanlardan mısınız?
Yeni neslin sorunu: Dışı hoş, iç boş olmak mı?
Yeni neslin sorunu: Dışı hoş, iç boş olmak mı?
Cevapla