Türkiye'de neden birbirimiz ile rahatça ve korkmadan iletişim kuramıyoruz?

Neden korkmadan iletişim kuramıyoruz.
Hem cinsleriminizin fesatlığı, güzellik yarışı , erkeklerimizin sapıklığı vs. Neden bizde diğer ülkelerin gençleri gibi oturup çay kahve içip sadece sohbet edip yüzeysel ilişkiler kuramıyoruz?
Türkiye'de neden birbirimiz ile rahatça ve korkmadan iletişim kuramıyoruz?
Cevapla