Ne alaka? Değer görmediğim ve canımın en güvendiğim erkek tarafından tehlikeye atılabileceği erkekleri barındıran bir kültürün bulunduğu konumdaki erkekler beni irrite ediyor ve korkutuyor
Ona korku denmez cimrilik denir ayrıca kendileri her haltı yiyip kadınları suçluyorlar. Üstüne bir de terör ettiriyorlar. Asıl kendileri en yakınlarına güven vermiyorlar ve canlarına bile kastediyorlar
Ohooooooooooo sen olayı hiç anlamamışsın. Kadınlar kocalarını asla ama assssla öldürmez ya da kötülük yapmaz diyen yok zaten. Sorun erkeklerin saldırgan tavrı ve bunu assssiri normal bir şey gibi yapması
İşte knk bunu normal olaran yapmalarının sebebi toplum yanj kadınların da içinde olduğu toplum ama bunu yapmayan ve kad8nları taciz etmemesine ramen tacizci gibi görülmakten korkan erkekler de var
Ha anladiiiiim sen mahmutsun yoksa sanmıyorum bir kızın taciz ve tecavüzün ihbar edilmesinden ve dikkate alınmasından rahatsız olup bunu dert diye sunacağını. Taciz etmeyin tacizle suclanmaktan korkmaz !!! Ülkede kadınlar tehdit edilip korunamuyor sen kadınların şikayetlerini itibarsız göstermeye çalışıyorsun ki rahat rahat taciz tecavüz edebil bi bu kalmıştı. Sizin keyfinize kalsak kimseyi tacize tecavüze uğradığımız inandiramayiz
Knk ben sana iftira atıyorsunuz demedim sadece böyle yanlış anlaşılmalar ola bilir diyorum korkmasalar bile endişe duyduklarını ya da rahatsız oldukları düşüncesindeyim sonuçta sen korkuyorsun ve tüm erkeklerin tacizci olmasından endişe ediyorsun peki erkekler de tacizci olmamasına ramen senin öyle düşünmenden rahatsız olmaz mı?
Ben öyle bir şey mi dedim bende bir kadınım küçken tacize çokça uğradım ama bunu tecavüze çevirmeden koruyan insanların arasında erkekler de vardır yani ben genellemeya karşıyım
Neeeeeee. Kızım sen iyi misin tecavüz etmedi diye tacizciler istismarcilar masum olmuyorlar. İkisi farklı şeyler ve ikisi de kötü. Gercekci ol biraz ben gerçek bir korkudan bahsediyorum sense bu durumu istismar edenleri bahane ediyorsun.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
sanki sokakta erkeklere selam veriyorsun triplere bak
Artık sadece sokaktakilere değil diğerlerine de verilmeyecek
zaten vermiyorsun sokaktakilere
Veriyorum mu dedim
Kız doğru erkeklerin hepsini kaşarlar harcıyo valla onları kapmak gerekiyor kaşarlardan önce
korkarsan kendine yaparsın ayırmayı öğren
Erkekler kendine mukayyet olsun yaptıklarının ve tasarılarının sorumluluğunu alsın ben bilmem
Meksika sınırına git. Bulursun orada birilerini
Onlar bile Turkiyeden iyi durumdalar ya
Yabancı ile konuşsan uzak mesafe olacak.
sen nesin dünya kompedanı mı?
Ne alaka
kendi kendine her ülke hakkında puanlama yapıyorsun...
Herkes neymiş ne olduğunu az çok biliyor
Hangi kraliyet ailesindensin
Ne alaka? Değer görmediğim ve canımın en güvendiğim erkek tarafından tehlikeye atılabileceği erkekleri barındıran bir kültürün bulunduğu konumdaki erkekler beni irrite ediyor ve korkutuyor
Doğru erkek karşına çıkmamıştır
Benle alakalı bir durum değil. Genel bir tehdit bu artık kültürleşmeye başlamış durumda. ERKEKLER GÜVEN VERMIYOR
Yabancı erkekler çok mu farklı. Sanmıyorum
En azından INSANLAR. Ahlakci ve çifte standartli değiller yobaz degiller
Kaç yaşındasın
29
Dostum emin ol iki tarafta korkar oldu
Erkekler neyden korkuyor tam olarak? Korksalar gene iyi . Şiddet görmekten mi canlarından mi korkuyorlar.
Öyle deme. ya bak evet erkekler çok hayvan ama kadınlara çok çabuk inanıyor ve dolandırılıyorlar
Ona korku denmez cimrilik denir ayrıca kendileri her haltı yiyip kadınları suçluyorlar. Üstüne bir de terör ettiriyorlar. Asıl kendileri en yakınlarına güven vermiyorlar ve canlarına bile kastediyorlar
Bu dediğin çoğu erkek için doğru ama bence genelleme yapmaya geren yok zira kocasını öldüren kadınlar da var bence suç erkeklerde değil toplumda
Ohooooooooooo sen olayı hiç anlamamışsın. Kadınlar kocalarını asla ama assssla öldürmez ya da kötülük yapmaz diyen yok zaten. Sorun erkeklerin saldırgan tavrı ve bunu assssiri normal bir şey gibi yapması
İşte knk bunu normal olaran yapmalarının sebebi toplum yanj kadınların da içinde olduğu toplum ama bunu yapmayan ve kad8nları taciz etmemesine ramen tacizci gibi görülmakten korkan erkekler de var
Ha anladiiiiim sen mahmutsun yoksa sanmıyorum bir kızın taciz ve tecavüzün ihbar edilmesinden ve dikkate alınmasından rahatsız olup bunu dert diye sunacağını. Taciz etmeyin tacizle suclanmaktan korkmaz !!! Ülkede kadınlar tehdit edilip korunamuyor sen kadınların şikayetlerini itibarsız göstermeye çalışıyorsun ki rahat rahat taciz tecavüz edebil bi bu kalmıştı. Sizin keyfinize kalsak kimseyi tacize tecavüze uğradığımız inandiramayiz
Taaabi yaaaaaa kadınlar olduğu için kadın cinayetleri taciz tecavüzler oluyor. Kadınlar olmasa olmaz senin ben beynini
Kesinlikle katılmıyorum ben sana sadece genelemenin doğru olmadığını söylüyorum erkeklerin hiç korkmadığını söylemeyi foğru bulmuyorum
Ki sen böyle konuşaran kızların kendini savunamayan güçsüzler olduğunu ima ediyorsun
Savunmak zorunda hissetmek istemiyorumdur belki? Ben korkuyorum diyoru sen iftira atıyorsunuz diyorsun hangimiz daha gerçekçi.
Ayrıca kaşın gücüyle erkek gücü bir olmuyor bunu kadına karşı bir üstünlük olarak kullanmak adil değil.
Knk ben sana iftira atıyorsunuz demedim sadece böyle yanlış anlaşılmalar ola bilir diyorum korkmasalar bile endişe duyduklarını ya da rahatsız oldukları düşüncesindeyim sonuçta sen korkuyorsun ve tüm erkeklerin tacizci olmasından endişe ediyorsun peki erkekler de tacizci olmamasına ramen senin öyle düşünmenden rahatsız olmaz mı?
Olamaz. Size kalsa tüm kadınlar iftiracı zaten.
Boz boşuna korkuyoruz zaten. Taciz tecavüz diye bir sey de yok aslında kadınlar uydurdu bunları
Ben öyle bir şey mi dedim bende bir kadınım küçken tacize çokça uğradım ama bunu tecavüze çevirmeden koruyan insanların arasında erkekler de vardır yani ben genellemeya karşıyım
Neeeeeee. Kızım sen iyi misin tecavüz etmedi diye tacizciler istismarcilar masum olmuyorlar. İkisi farklı şeyler ve ikisi de kötü. Gercekci ol biraz ben gerçek bir korkudan bahsediyorum sense bu durumu istismar edenleri bahane ediyorsun.
Kimi erkekler dolandırıcılığın âlasını yapıyor fırsat bulunca. Bu da burada dursun.
Çok mu güzelsin sen