Eşcinselliğinizi görmek zorunda mıyız?

Sürekli görüyorum Lezbiyen Gay arkadaşları saygım var ama sürekli sosyal medyada bu konudan konuşuluyor sürekli Lgbt biz heryerdeyiz diye pankart açıyorlar bunları görmek zorunda mıyız valla bıktım artık homofobik diyenlerde umrumda değil sanki dünyada başka dert olay yok
Eşcinselliğinizi görmek zorunda mıyız?
Cevapla