İsmi KEZBAN olanlar üzülmez mi bu laflarınıza?

Dilinize yapıştırmışsınız bir kezban lafı, beğenmediğiniz her kişiye söylüyorsunuz.

Peki ismi gerçekten kezban olanlar üzülmüyor mu sizce bu duruma?

Not: İsmim kezban değil. Demek ki senin ismin de kezban moduna bağlmayın lütfen.
İsmi KEZBAN olanlar üzülmez mi bu laflarınıza?
Cevapla