Yuzune camur gibi fondoteni surup ozguven patlamasi yasayan hanımlar, siz bir sekilde gunu kurtariyorsunuz. Ama dustan sonra illaki baska bir kisi cikiyor ortaya. Alışılmışın disinda farkli bir kisi. Neden erkekler naturel oldugu halde elestiri aliyor? Maskeyi cikarin da oyle konusalim
Güncellemeler
+1 yıl
Eyy amariga
Kızlar makyaj ile gunu kurtarıyor. Erkekler ne yapsin?
Ya ben Kıvanç Tatlıtuğ u da beğenmiyorum mesela. Ama adam aa fevkalbeşer beni beğenmedi diyip hayata küsmüyor. akjdsh gidiyor kendine yakışanı giyiyor. Yürüyüşüyle, konuşmasıyla örnek oluyor.
Ben sevmem ki sarışın mavi gözlü adamları adkjasj Bir de ünlü ya. İlgimi çekmiyor ondan. Ünlü hayranlığı olmuyor bende. Çok popüler erkeklerden de hoşlanamıyorum.
abartıldıklarını da düşünüyorum boşa kürek çekmem de diyorum güven de vermiyorlar ilgimi de çekmiyor yaşadıkları hayat vs vs vs vs. Ben zaten tipe bakıp aşık olan biri olmadım hiç. Zor severim. Tanıdıkça ancak.
İlk görüşmede yanağından biraz bastırarak öp baktın fondöten tadı var uzaklaş onu yapamam dersen aa dur yanağında birşey var de sill azıcık elinin rengi değişirse kaçç 😂 bak bu tavsiyeleri de kimse vermez😂
Yok ya direk anliyorum ben zatende. Genel olarak kotu bir durum ama. O cilltleriniz mahvoluyor. Makyajsiz boyle hastalikli veremli gibi gorunuyorsunuz 😀😀
Tabi olur ya. O kimyasallarin ne faydasi olacak cilde. Maddi acidan zorlamasi bi yana, ayni firmalar bide temizleyici urun satiyor. B*ku atip pecete ikram ediyorlar gibi. Sende bebek poposu olsaydin ya makyaj yapmayip, bak arkadasin en iyisini yapmis😃😃
Ya ama makyaja alismis bir cilt cok bakim istiyor. Ayni boyayi cilayi satan firmalar, onu temizleyecek kimyasalida satiyor. Ben krem surerken bile 40 defa dusunurum. Bu insanlar o kimyasallari yuzlerine nasil suruyor aklim almiyor
Şöyle bir durum var evet alışkanlık olması zararlı gerçekten ama bazen bazı ortamlar saygı için en azından makyaj istiyor mesela bi iş görüşmesine gidicem yapmamak önemsemediğini gösterir ya da bir beyle ilk buluşmada en azından hafif bir renk katmamak önemsemediğini gösterir
Tabi ama isin abarti boyutu var. Ekmek almaya gidemicek duruma geliyorlar. Ciddi yerler is gorusmesi felan illaki usturubluca yapilabilir ama diger turlusu cok gereksiz aldatmaca ve cilt hastaligi...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ben eleştirmiyorum. Ama eleştirilen erkek özgüvensizliğinden eleştiriliyor. Bence mesele tip de değil.
Yahu tipi ile begenilmeyen ama naturel olan biri nasil ozguven kazansin. Bu genel bir sorun. Cifte standartlariniz iste
Ya ben Kıvanç Tatlıtuğ u da beğenmiyorum mesela. Ama adam aa fevkalbeşer beni beğenmedi diyip hayata küsmüyor. akjdsh gidiyor kendine yakışanı giyiyor. Yürüyüşüyle, konuşmasıyla örnek oluyor.
Kurban olayim kivancin nesini begenmedin bi soyle hele cok merak ettim😃😃
Ben sevmem ki sarışın mavi gözlü adamları adkjasj Bir de ünlü ya. İlgimi çekmiyor ondan. Ünlü hayranlığı olmuyor bende. Çok popüler erkeklerden de hoşlanamıyorum.
Olaya farkli baliyorsun bu cok guzel bisey. 😉
Gerçekleri görüyorum diyelim.
Ha bu adam zaten bana bakmaz mantigi mi
Yoksa abartildiklarini mi dusunuyorsun tamamiylem
abartıldıklarını da düşünüyorum boşa kürek çekmem de diyorum güven de vermiyorlar ilgimi de çekmiyor yaşadıkları hayat vs vs vs vs. Ben zaten tipe bakıp aşık olan biri olmadım hiç. Zor severim. Tanıdıkça ancak.
Hayırdır kuzum kim duştan çıktı da bu kadar tanıyamadın 😏
Ben suyu gorunce rengi solana aldanmam
Off o neydi ya 😂 fazla arabesk 😂 yok yok üzmüşler seni noldu göz altları çok mu mordu 😅
Sen ne sivri dilliymissin ya😅😅
Fazla arabesk tarafini bilmemde😂 yani su tutunca bi baska biri cikiyor onu ne yapicaz sen onu soyle
İlk görüşmede yanağından biraz bastırarak öp baktın fondöten tadı var uzaklaş onu yapamam dersen aa dur yanağında birşey var de sill azıcık elinin rengi değişirse kaçç 😂 bak bu tavsiyeleri de kimse vermez😂
Yok ya direk anliyorum ben zatende. Genel olarak kotu bir durum ama. O cilltleriniz mahvoluyor. Makyajsiz boyle hastalikli veremli gibi gorunuyorsunuz 😀😀
Pandemi de arkadaşım makyaj yapmaya yapmaya bebek poposu gibi cilde sahip oldu 😂 ayrıca hem sağlığa hem cebe zarar anam ne pahalılar bi bilsen 😂
Tabi olur ya. O kimyasallarin ne faydasi olacak cilde. Maddi acidan zorlamasi bi yana, ayni firmalar bide temizleyici urun satiyor. B*ku atip pecete ikram ediyorlar gibi. Sende bebek poposu olsaydin ya makyaj yapmayip, bak arkadasin en iyisini yapmis😃😃
Hahha ben zaten hiç makyaj yapmam kii 😂😂 zamanında ilaç kullandım da maşallah pamuk gibi cildim 😂
Tabi tabi oyledir kesinlikle inanirim. Yalani ufurdun resmen suan😃😃😃😃
Ohaa inandıramadık neyse mühim değil nasılsa görmeceksin 😂
Bo gun yanlislikla filan bi foto koyarsin insallah😃😃😃😃
9 yıldır koymadık koymayız da artık 😂
Bende coh eskilerdenim de belki tanirdirim seni bilmiyorum. Cok degisik nicklerim vardi. Sen su aysel ablanin cirkin kizi degil misin😃😃😃😃
Yokk ben hep asemiraydım 😂 uzun yıllardır varım burda ama anca 3,4ayda 1 gece canım sıkılınca giriyorum yani tanıma ihtimalin pek yoktur 😸
Tamam ozaman tanismis kadar olduk zaten. Sicakkanli bir hanimifindisin😀😀😀
Teşekkür ederim beyefendi sizde baya kibarsınız ki bu bende olamayan bi özellik 😂 neyse iyi bayramlar diliyorum 😎
Cok kibar ve tatlisiniz estafurullah.
Iyi bayramlar efenim 🙂
Açıkçası sahte olmak beni çok rahatsız eder. Fondöten kullanmıyorum 😂
Bide onlari silince goz altlari felan bi degisik oluyom sanki hasta gibi izlenim veriyor
cok istiyorsan sende yap
Klasik cevap.
Ama yeterli bir cevap degil
Erkeklerin yüzünün %50 kısmı zaten kıl
Sizinde oyle.
😂😂Bizim sakalımız mı var
Sakal yetiyor makyaj olarak
Kestikmi tavuk gtu gibi oluyoz.
Sizde sakal birakin ozaman
Ama yüzünü çok değiştiriyor erkeğin çirkin bulmuyrum ama kadının makyajı gibi kestinmi bambaşka biri oluyor
Ya ama makyaja alismis bir cilt cok bakim istiyor. Ayni boyayi cilayi satan firmalar, onu temizleyecek kimyasalida satiyor. Ben krem surerken bile 40 defa dusunurum. Bu insanlar o kimyasallari yuzlerine nasil suruyor aklim almiyor
Şöyle bir durum var evet alışkanlık olması zararlı gerçekten ama bazen bazı ortamlar saygı için en azından makyaj istiyor mesela bi iş görüşmesine gidicem yapmamak önemsemediğini gösterir ya da bir beyle ilk buluşmada en azından hafif bir renk katmamak önemsemediğini gösterir
Tabi ama isin abarti boyutu var. Ekmek almaya gidemicek duruma geliyorlar. Ciddi yerler is gorusmesi felan illaki usturubluca yapilabilir ama diger turlusu cok gereksiz aldatmaca ve cilt hastaligi...
Kesinlikle çok sağlıksız ve bence psikolojik bir duruma da dönüşüyor dediğiniz gibi oldum bir dönem yaşamak zulümdü adeta
O donemi atlatmaniza sevindim sizin adiniza
Teşekkür ederim. Kısa bir dönemdi ama zordu gerçekten.
Rica ederim.
Nice kotu seylerin geri kalmasina🍷
🍼 şerefe sjsjs
😃😃😃😃😃😃🤣😃🤣😃🤣😃🤣😃 biberon mu ya hahahha
😂😂
Erkekler de göz kalemi kullanıyor ve kapatıcılar
Kim onlar ya
Erkekten kadınlı ga geçiş aşamasında olan lar
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😆