Dürüst olun gı, herkes yok diyor. O zaman kim bu mesajlaşanlar :D Kimler bunlar kimsinizzzz :D 


Evet var, 1 yıl önce yolları ayırdığımız çocukluk arkadaşım. Kendisi Almanya'da yaşıyor, bir yıl önce çokta önemli olmayan sebeplerden yolları ayırdık, ben ona ulaşmaya çalıştım o hep kapıyı kapattı. Bu bayram son kez denemek ulaşmak mesaj atmak istiyorum..
Cevap
19Cevap
Hayır yok. Mesaj atmak istesem bahane etmem , direk mesaj atarım.
direkt xd
Ahahaha ramazan bayramında atan olmuştu.. bahane miymiş ki o 😆😆
sana öyle gelidise kesin bahanedir dsf
ee konuşmak istemiş demek ki :D
sen uluslararası çalışıyorsun maşallah :D
başka bir yabancı bulalım sana yazacak olan. D
bak suriyeli afgan yeni isimler geldi alalım sana :D
var burada bulgar da var görüyorum ben alırız sdfs
söyle hemen alıverelim fsdf
zoru da severiz
sevdiğini alamıyorsan aldığını seveceksin demişler o zaman :)
Aslında var ama atamam kendisinin atacağı umuduyla 😂bakalım
atmaz atmaz sdf
Atar :D
atmaz bak ben hissettim sdfds
Atmasa numaramı silerdi silip geri eklemiş :D
Genelde bahane bulup yazmayı seven biri kendisi 😂😂ya kpss zamanı ya bayramda bakalım artk
:D sürekli yılda üç kere yazıyorsa yine bir iş çıkmaz ondan sdf
Hayır be 1 aydır konuşmuyoruz. Yılda 3 kere mesaj atan birinden mesaj niye bekleyim hahah öyle biri rehberimde bile olamaz
Atmak istediklerim çevremde zaten bahane uydurucak kadar mesafe girmişse araya zaten kafamda bitmiştir o
çok güzel fikir denesem mi ya? aklıma gelmemişti bu
Dene tabi işe yarar bleki xd
Hayır. Sadece bayram da değil doğum günü vs hiç bir bahane ile mesaj atmak istemem. Söyleyeceğim bir şey varsa çoktan söylemişimdir.
Hayır yok.. Mesaj atmak istersem atarım,, bayrami bahane etmem..
Kimse yok valla. Atmak istediklerime zaten atıyorum
Kimsenin bayramı önemsediğini düşünmüyorum. Herkes et peşinde
Yokk kimse ahmet cinemi atsam HEP kutluyor bayramimi benim
Hayır yok. Bahanelerin arkasına saklanmam yazmak istersem yazarım.
Bennn🤤 gerçi bir sebebe ihtiyacım yoktur ama gönül rahat oluyor böyle bi durumda yazarken 🤭
Anneme mesaj atmak isterdim ama Cennete gidenlere sadece dua ediliyor.
O bana atar bayram mesajı bayramı bekliyorum mesaj atsın diye kddkdjjdkdmdd
Ahaha buna çok güldüm atar mı kesin?
Atar bak atınca sana da ss atayım hatta 😂😂
Hmm bekliyor olacağımm
umarım benimki de atar biraz eğlenirim🤣
Umarım atar😂😂 sana istek atayım unutursam hatırlatırsın
Onun keyfinin kâhyası bilir umrumda değil😂 ama atsaydı iyi olurdu. Tamam at bayram günü zaten çok sıkıcı biraz konuşuruz
Aynen etler falanlar filanlar büyük ihtimal yatacağım bayram günü işim olmaz
hayır sonra görüldü falan atar bayram tatlıla zehir olmasın ((:
Ay yok ya o bana yazacak veya benimle konusmak istemiyorsa umurumda bile değil
Zaten atıyorum da sevgilime özel ve anlamlı bir mesaj atmayı planlıyorum internetim olursa
Hayır, yok. atmam da zaten
Herkesin kutlarım ayırmam öyle
Yok bahaneleri sevmem
Skjdsknd gecen rüyamda bi arkim mesaj atıyordu
Evet çok heyecanlıyım eltim
Az insan çok huzur diyorum💪
Hayır yok bahane aramam
Bayramda kimseye mesaj atmam değmez.
Hayir yok.
Var yok arası bişey😃
Hayır istesem direkt atarım zaten
Var da o odun olduğu için
hayır hiç atmadım öyle atmam da
yok kanka kimim olsun
hiç böyle bir şeye ihtiyaç duymadım bugüne kadar..
mesaj atmak icin bahane aramam
Bahanem yok direk kutladım Sevgilimin bayramini
Hayır yok hiç
yokk
Evett var senn😝
Erkek Kuzen
Bilmem
Hayır yok
Yok be 😄
Var da atamam ya.
Hayır yokk
Yok öyle biri.
Lisede yapıyorduk onu :)
Hayır kimse yok
Evet var
yok atmam
Hayır, kimsem yok
Hem de çok
yok'
nope
Yokk
Hayır yok.
Yok kanka değmes
Yok beyaa
Yok valla
Evet var atacağımda
Var eski görümceme atcam 🤣
Yok ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?