Abla/Abi olmak zor mu? Sizi zorlayan tarafı nedir?

Bazen benide bu raddeye getiren kardeşlerim var


Evin en küçüğü benim. Biliyorsun kardeşim zaten sadece bir abim var :) Ama yıllardır tek çocuk gibiyim, erken evlenince abim :)
O yüzden pek bilemiyorum. Ama evin küçük çocuğu olmak da kolay değil bence 🤭
Evin en küçüğü hiç olamadığım için bilemiyorum kardeşim 😅 biliyorsunki kız kardeşimle aramızda çok az bir yaş farkı var kendimi bildim bileli kız yanımda 😂 ikizim gibi
Ne güzel işte :) Her duyguyu tatmışsın neredeyse kardeşim 🤭 bir ablan eksikmiş 🙈 Kardeşin de o eksiği arada kapatıyordur 😂
Ya ya zaten diyor sen bana değil ben sana ablalilik ediyorum diye 😂
İşi düşüncede yavru kedi gibi sırnaşiyor
Aslında çok tatlış zaten sahiplenici ve o tarz bi kişiliğim olduğu için başkalarının da hep ablası gibiydim aynı zamanda abimin de ara ara kardeşi ara ara ablası oldum dkshdk kardeşim çok zorluk çıkarmadı sadece biraz anneliğe pratiklik işte
Evet kardeşler biraz annelige pratik oluyor ama😅 yinede zorluyorlar benimkiler arada
3 tane var 😊 seninki kadar küçük değiller ama yoruyorlar😅
Amin ecmain😊 sağ ol💕
Kardeşlerin en büyüğüyüm...
Yani ağabeyleriyim...
Zorluğunu yaşamadım, şükürler olsun...
Bizde herkes evli ve çoluk-çocuk sahibi...
Yine herkes kendi ailevi meşalesiyle meşguller...
Büyüdükçe herkes kendi hayatına yoluna gidiyor
Cevap
6Cevap
Abla /abi ne ki! Birde anne olunda görün akıl hastanesini 🙄
Korkutma ya😂
Abla olduğun için otorite kurmak zorundasın ama anne olmadığın için hiç bir sözünü tınlamıyorlar, işte bu sinirimi bozuyor.
Otorite kuramamak bazen benimde sinirimi bozuyor
Küçüklüğünde zordu da şimdi zorlayan bir yanı yok. Kafam rahat.
Yine de hâlâ kollarız bir birimizi.
MasaAllah Rabbim daim etsin 🍃
Amin, inşallah. Allah ömür verdikçe diyelim.
Amin : )
Kolay olur mu hiiiç 😂
Kardeşim olduğuna göre, uğraşıp duruyoruz işte seninle 😂
Ne yapıyorum ben ya uslu uslu oturuyorum
Siz tek çocuk musunuz?
En küçük siz mi😅 bizim en küçük 11 yaşında daha ya😂
Erkek ya benimle hiç alakası yok 😅 Teşekkür ederiz
Alışınca iletişimi sağlam kurabilirsen kolay aslında tam bi can yoldaşı da oluyor kardeş. Biraz masraflı biraz nazlı ama iyi ki var
kardeşlerimle sorun yaşamıyoruz ama ikizim yok mu ah o ikizim
Bir abla olarak zorlandığım birşey yok, bence abilik daha zor.
Haklıyken haksiz durumuna çok düşüyorum 😄bide haklıysam bile kardeşim pek tepki almaz 😅
Kardesim kiyafetlerimi giyip mahvediyodu onun disinda yok galiba djjsjs
Kardeşimin beni ablası olarak değil akranı olarak görmesi yüzünden...
En az anne baba kadar sorumlusun kardeşten o kısmı zor
Zor ya daha küçük olduğu için akıl vermek istiyorsun ama şımarık, istemiyor
zor yanı var ama güzel
Yo benim için bir zorluğu yok
Bence kolay ve eğlenceli
Ne abim ne de ablam var..
Keşke olsaydı))
Bu duyguyu yaşamak nasib olmadı.
Tek çocuğum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?