Normal erkek arkadaşım kendine ev inşaa edecek, bana bir kaç örnek resim gönderdi - hangisini yapmalıyım sence
diye
-bende beğenmedim
diyince
-Aaa sen büyük mutfak seviyordun dimi ı zaman mutfağı büyük yapalım dedi
diye
-bende beğenmedim
diyince
-Aaa sen büyük mutfak seviyordun dimi ı zaman mutfağı büyük yapalım dedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Vay be ne adamlar var :)
Hee ya bula bula beni mi buldu çokta düşünceli biri
Ne güzel aferim ona bende öyleyim. Ama ne yazıkki kıymet bilmeyeceksin. En küçük birşeyde benim için naptın ki diye söylenmeye başladığında bu konuşmayı hatırla :)
Türk değil adam kendini ifade etmesini biliyor ve karşıdaki kişinin de kendini ifade etmesine müsaade ediyor 1 ay boyunca benim açıklamamı bekledi ve 1 kez bile sormadan baskı yapmadan ben kendimi hazır hissedene kadar
Adam gibi adam bence once evini duzuyo sonra seni istiycek babandan🙏😊
Kendi evi var norveçte ama Türkiye de tatil yerlerinde kendine 1 ev daha yapacakmış yazları Türkiye ye gelmek için. ama evleneceğimizi sanmıyorum 😄
😒😒😒
Oha çok iyi baya ciddi seninle belli😊
Ahh keşke öyle bir ihtimal olsaydı 😍😌
Evi sana satacak belki.
Ne alaka bende o evi alacak paranın çeyreğinin çeyreği bile yok sjssjsjsj
Yürümenin en avam hâli:)
Yürümek değil ya
Dolaylı yürümek hatta apalamak:)
Evlenecektir senle
Norveçli kızlar varken benle evlenmez 😂 yani ben olsam evlenmem
Ben de evlenmem açıkçası, ama insan işte, bi tuhaf
😂😂 Evet, fakir de değil hani ne yapsın beni, dünyanın yarısını bile gezmiş ve çok dilli biri... öyle biri olsam ben bana bakmam o derece
Zevksiz falandır, değerlendirmek lazım :D
Ben vurdum sen öldürdün biri de gömdüm bari beni😂😂 o kadar da değil ya gayette güzel yaratmış Allah beni
Norveçli kızlar kadar değildir be :D
Yoo valla gayette güzellik bence
eski erkek arkadaşım bile çok güzelsin beni aldatmazdan korkuyorum diyip ayrıldı kötü adam
Ama iş güzel olmakla bitmiyor ben Zekaya aşık oluyorum
Ben güzel olmayan zekaya aşık olamazdım heralde.