Sizce inşalara karşı iyi mi olmak lazım?

Ben baya bi dost kazığı yedim ve şu an la tüm ilişkimi kestim 1 dostum veya arkadaşım bile sizce böyle yaptım iyiy mi oldu sizce tek kalmak güzel mi hepsi menfaatçı baktımda gerçek dostum hiç yok sizin tavsiyeniz nedir
Sizce inşalara karşı iyi mi olmak lazım?
Cevapla