Arkadaşlar ben arkadaş edinemiyorum insanların yanında dilim tutuluyor konuşamıyorum konusacak konu bulamıyorum tavsiye var mı?

arkadaş edinmek istiyorum ama edinemiyorum insanların yanında ne diyeceğimi bilemiyorum kendimi kasıyorum çok :((( benden sıkılırlar mı bir daha benimle görüşmek istemeyecekler mi diye diye çok düşünüyorum yalnız kalmak istemiyorum bende sosyal bir insan olmak istiyorum yalnızlık çok zorr ama edinemiyorum :(((
Arkadaşlar ben arkadaş edinemiyorum insanların yanında dilim tutuluyor konuşamıyorum konusacak konu bulamıyorum tavsiye var mı?
Cevapla