ben 20 yaşındayım daha önce ailemden uzakta yaşamadım baskıcı bir ailede miyim evet
akşamları da hiç dışarı çıkmadım fakat eğer okullar açılırsa uzakta kalmak neler hissettiriyor bilmiyorum deneyimlerinizi paylaşır mısınız benim için çok önemli
akşamları da hiç dışarı çıkmadım fakat eğer okullar açılırsa uzakta kalmak neler hissettiriyor bilmiyorum deneyimlerinizi paylaşır mısınız benim için çok önemli
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İzlesene kendini biraz rehabilite etmek adına alışmaya bak yanlızliğa. Çünkü eve dönsen bir günde gene depresyone girersin
nasıl alışabilirim yalnızlığa şu an
İzlesene kelimesi klavye hatası olmuş.
Uzun sürse de diye başlamıştım.
Neyse ikinci soruna cevap vereyim. Üniversiteler açılacak ve
Muhtemelen bir boşluk falan yaşayacaksın.
O anlar en tehlikeli anlardır. Çünkü ya bir erkek bu dramatik boşluğunu farkedebilir veya bir arkadaş grubuna dahil olabilirsin yahud üzüntümü derdini ozellerini paylaştığın bir kaç kız çıkabilir.. bu üçü de en tehlikeli yaşayacağım şeyler içinde. ilk üçtür. İlki yani erkek, sevgili moduna sürükler kendini ve hayatında aklında biri varsa bile ona ihanet ettirir, derslerinden de gezme yosma ilgi alakayla, geri koyabilir. Sonrada alacağını alıp muhtemelen ihanet eder bir kenara koyar.
İkincisi arkadaş ortamlari.
Gezme tozma alışkanlıkları kazandırır. Yediğin ictigin ayrı gitmez olur. derslerden alıkoyar. Baktılar kendi degerlerini iyice esnetmeye başladın. Sonra seni öyle bir dislarlar ki, psikolojik bozulur ortada kalırsın. Sırtından da. vurabilirlerdersler okul hayatı falan alt üst olabilir. Kesinlikle bundan da uzak durmak gerek.
3. Cisi de. her şeyini paylastigin bı kaç çok yakın arkadaş. Sen anlattıkça acilirsin her şeyini bilet hale gelirler, guvendikce onlara bir çok bilgi verirsin ister istemez. Seni zayıf görmeye başlarlar. Her şeyi paylaşan özeli olmayan, ailevi hayatı şunu bunu bozuk biri görürler. İğreti bakmaya, aciz ezik görmeye başlarlar. Günü gelir anlattiklarin üzerinden seni vurmaya yaralamaya başlarlar. Üniversite. ortaminda çok candan arkadaş olsa bile kesinlikle ne sır. ne özel bir şey nede birc paylaşımi yapmamak gerek , çünkü geri dönüşü hiç iyi olmaz.
Ganlizligini. en. iyi yok edecegin şey derslerindir.. ne kadar başarılı olursan o kadar çok gözde olursun
Eğer kendini geçindirebilecek kadar birikimin varsa veya sürekli bir işte çalışacaksan gelirin varsa olur
24 yaşındayım 18 den beri ayrı yaşıyorum farklı bir şehirde yani özetle güzel özgür olmak ve kendi başının çaresine bakmak ancak tabi özleniyor da
başının çaresine bakma durumu zor mu peki yoksa hallediliyor mu
Yani bunun için para lazım onun içinde çalışmak yani yaptığın işe göre değişir ben sevdiğim işi yapıyorum bu yüzden iyiydi herşey ancak bu böyle olmasa zaten bu kadar rahat yaşayamazdım sanırım
Ben cok zorlanmiştim ilk zamanlar bian önce ailemden kurtulayım diyorsun ama valla uzakta kalınca oyle olmuyor özlüyorsun zorlaniyorsun ama alışıyorsun tabi iyi yanları da çok rahatsın 😊
Yaşa ve gör, özgürlüğün tadını çıkarırsın.
özgürlüğü pek bilmiyorum ama şu an başka bir şehirde yaşama fikri bana çok uzak geliyor bir de arkadaşlarım olmazsa özgürlüğün bir anlamı kalır mi
Yeni arladaşlar edinirsin. Sizi fanusta mı yaşatıyorlar, nasıl bir olaydır bu anlamadım.
hayır o kadar da değil şöyle söyleyim hiç arkadaşımda kalmadım sadece 1 2 arkadaşım oldu. Tatile hiç gitmedim vs vs
ortamlara pek girmedim
eve en geç 7 de geldim
Bok gibi yaşamışın işte.
Bişiy olmaz merak etme
Harika ya tafsiye ederim