Bedelli yapanlar neden 21 gün askerlik yapıyor?

21 gün gerekli eğitimler icin yetiyorsa neden diğerleri 6 ay yapıyor o zaman herkes 21 gün yapsin kardeşim 3 aydir askerde her hafta para istiyor para yetişmiyor bari 6 ay askerlik yapanlara düzgün bi maaş verilsin 100-150 TL ile ne yapacak arkadaş😂aklimda deli sorular
Bedelli yapanlar neden 21 gün askerlik yapıyor?
Cevapla