Güncellemeler
+1 yıl
Cok kahve içiyor diye kahve sutunu attim. Napayım ben de okbyim icip icip bulasik depiyor mutfaga. Kuduz gibi yirtti kendini. Kesin biyerleri yırtılmiştir o kadar bagirmaya kumaş dayanmaz
Güncellemeler
+1 yıl
Sabah sabah odaya dalmış bişey arıyor ve beddua ediyor öyle laflar ediyor ki huzurumu falan bırakmicakmiş. Bu evde istemiyormuş beni defolacakmişim. Vallahi psikolojisi bozuk bunun. Kim ruh hastası belli değil mi? Ama gel de deliyi ikna et işte
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ablanın başka sorunları var
Kabul etmiyor ruh hastasi olduğunu. O akıllı hiz deliyiz işe yaramaziz
Ona gelmişler
Hic gitmiyorlar ki ne zaman gittiler.
Suratına buz gibi su at :D
O zaman nasil avatara dönüşeceğini tahmin etmen gerek
Kocasıyla kavga etsin evlendirn onu 😂😂
Kocasi yok hic evlenmedi yas oldu 35
35 yaşında birde aboow işiniz var sizin onunla kocasızlik başına vurmuş bu yaşından sonra zor evlenir sen evlen kurtul bari 😂
O hep öyleydi küçuklukten beri evde teror estirir
Nasıl abla o öyle düşman gibi 🙄
Ruh hastasi tabi senelerdir ne cektim bu itten. Ne yaparsam nefretimden yapiyorum. O ise onu kıskandığimı düşünüyor memur diye. Aqq mali sanki basima cb
Gelirin varsa Ayrı eve çık
Yok işte hep bu yüzden elim kolum bağlı 😭😭
Kahve krizi tuttuysa demek
Bokk icsin
bide onu dinlemek lazım
Kahvesini attim bu. Bu konuda hakli olabilir ama onu kiskandigimi düşünmesi komedi.
niye attın? atmasan bu sorun olmazdı ikinizde aynısınız sanki :)
O anam yok mu şerefsiz hep o dedi ablasini kıskanıyor diye. Ben adaletsizliğe gelemiyorum ona hic biseyse kizmiyor hep beni azarliyor. O okuyunca okuyor olurdu çalışınca çalışıyor diye ev işlerine karismamasina bisey demezdi bana da demediğini koymaz hep onunla kıyaslardı onun boku olamazsin o okudu adam oldu sen bi okulu bitiremedin vs. Ben her dile getirince neden kıskanç oluyorum ki bir insan ailesinin iyi yerlere gelmesini istemez mi bununla gurur duyar. Kafaları yok anlamiyorlar ben de anlatamiyorum işte
Okbyim çünkü psikolojim bozuk icip icip bulasik yapıyor yikamyor da. Mutfakta fincan bulasiklari görmekten tiksindim
malesef gençliğin psikolojisi hep bozuk ve sebebi aileleri :(
Wtf?
Hersey yazdığım gibi
Kimsenin şeysini canın istediğin gibi atamazsın biri atsa ben de sinirlenirim, hiç saygın yok mu
Ondan tiksiniyorum napim her hareketi batiyor. O it zaten beni bu hale getirdi delirtti.
Kötü davranan sensin şu an
O bana çocuklukta nasil davrandiysa şu an karşılığını alıyor
Kaç yaşındasınız ikiniz
O 35 ben 26
Neden aynı evdesiniz
Ben okuyorim hala o memur niye olmayalım? Kolay mi ayri eve cikmak
Farklı evlerde olmanız lazım anlaşamazsınız
Oldu olasi anlaşamayız. Napalim denedim is buldum çıktım zor zorrr tecrubem de yokki heryer almiyor😤😤
Normal arkadaşın var mı hiç hayatında
Var nedenki
Hiç arkadaşın olmadığı için sosyal hayatın olmayınca stresli sinirli hissedebilirsin
Kucukken cok psikolojik ve fiziksel siddet gördüm kotu seyler yaşadım artik normal degil mi
Kötü şeyler yaşadın diye tüm hayatın kötü geçecek diye bir şey yok ki olan olmuş