Yeni geline karşı cidden de ayıp değilmi böyle davranılması, sürekli evine gidilmesi?

Ablamın yanına annemle tatile gittik, şu an onun yanında kalıyoruz 1 haftadır. Ablam evlendiğinden beri yani nerdeyse 1 yıldır falan birbirimizi çok özledik, o kadar hasret kalmışız ki eskiden kavga eden biz kavga etmek yerine birbirimize sarılıp sadece saatlerce beraber oturduğumuz oluyor. Ablam bizimle vakit geçirmek istiyor başbaşa, hakkı da var. Biz üçümüz beraber gezelim tozalım, kaynanam sürekli gelip durmasın artık bıktım hergün gelmelerinden diyip duruyor. Başta kızma o kadar abla derdim, ama dün ben bile sinir oldum. Eniştemin geleceği geç saate kadar yanımızda ablamın kaynanası, kendi kızı ve ufak yeğenleri oturdu durdu. Artık gözlerim kapanmaya uyuklamaya başladım kadın bana kız gidip yat yat uykun gelmiş diyo. Ulan sen şurda oturup durursan ben nasıl uyumaya gidiyim. Arada şunu getir bunu getir diyip iş de buyurdular ablam deliye döndü. Birdaha onlara hizmet etmiceksin kendi kızı versin suyunu falan, bıktım bunlardan hergün evimden eksik olmuyorlar dedi ablam. Enişteme de dün çok sinirlendi onlarla çok samimisin, bana hiç ilgi göstermiyosun diye dün eniştemin yüzüne doğru düzgün bakmadı bile önüne yemek koyarken. Cidden yeni gelini biraz rahat bırakmak gerekmez mi? Yani her allahın günü de ben geldim diyip sırıtarak konuşmak da insanın sinirini bozuyor cidden.
Yeni geline karşı cidden de ayıp değilmi böyle davranılması, sürekli evine gidilmesi?
Cevapla