Amcam anneme tokat atti. ney yapalim?

20 sene önce amcam anneme tokat atti. O günden bugüne hic görüsmedik. Yabanci gibiyiz. Amcaligini hic görmedim.

Bir kac sefer barismak icin bize gelmislerdi ama hic Özür dilemediler, annem de hic barismak istemiyordu zaten.

Soruma geliyorum:
Amcam kizini evlendiriyormus. Bizi de davet ettiler. Evde gidelim veya gitmeyelim tartismasi oldu. Babam gitmek istemedigimiz icin cok üzülüyor. Buna karsin Annem de „büyüklük bende kalsin, bir ugrasalim en azindan diyor“.
Ben Annemi hic göndermek istemiyorum. Ney yapalim bilemedim.
Annemi göndersemmi, yoksa annemin yerine ben mi gitsem? Siz ney yapardiniz?
Annemi gönderirdim
Annemi göndermezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Amcam anneme tokat atti. ney yapalim?
Cevapla