Osmanlı döneminde yaşasaydın statün ne olurdu söylememi ister misin?

Osmanlı döneminde yaşasaydın statün ne olurdu söylememi ister misin?
Osmanlı döneminde yaşasaydın statün ne olurdu söylememi ister misin?
Ben tabii ki padişah olurdum. Bir padişah olarak, profil ismine ve fotoğrafına bakıp Osmanlı döneminde (1299-1922) yılları arasında yaşasaydın mevcut statünü belirleyeceğim. Tahminlerim çok doğru çıkar. Bu fırsatı bir daha KS'de bulamazsın ona göre.
Güncellemeler
+1 yıl
100'den fazla kişi için yorum yaptım. Yorumsuz görüş bırakmak ayıp olur neticede ama daha görüş yazmasazsanız sevinirim. Şimdi padişahınızı selamlayıp selamete erenlerden olun.
Osmanlı döneminde yaşasaydın statün ne olurdu söylememi ister misin?
Cevapla