Ben kesin köle olarak hareme gelir, sonra da yaşlı başlı bi paşayla evlendirilirdim. jxmskxwmxksmekd

Ya da fakirlikten bitlenen halktan biri olurdum. Sultanlık falan bize düşmezdi KQXKLXXKKWKXK
Ben kesin köle olarak hareme gelir, sonra da yaşlı başlı bi paşayla evlendirilirdim. jxmskxwmxksmekd

Ya da fakirlikten bitlenen halktan biri olurdum. Sultanlık falan bize düşmezdi KQXKLXXKKWKXK
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
İntihar ederdim
Karektersiz sude sen hiç neyse boyke şeyleri bile soylemenden niyetini belli ettin çok istiyorsanız takılın boryerlede yarin senin gibi birini tanıdığını güne lanetngelsin senin kimyan bozulmuş kişiliksiz kaşar telefon seni bozmuş Osmanlı zamanindan sakın gelme
Sana kaç kez sude değilim dicem?
Yeter artik amip gibi yapıştın?
Bir insan bu kadar o çocuk olamaz
madem öyle peki insanların arkasından hep bir iş uaptin sana birdaha guvenirmiyim en sonki karaktersiz mesajın sana biraz bile acımıyorum lan değmedi sana hicbirsey işine bak bu saaten sonraa
Osmanlıda kölelik yoktu haremdekiler padişaha gelen misafirlerin eşlerini eğlendirmek içindi senin dediğin gibi değil
Masum prenses olurdum sanırım çocuklar çok tatlı oluyor ya🥰
Sadrazam olurdum IQ düşük olanların kellelerini vurdururdum
dövme yok piercing yok
sıfır makyaj ne harika
Fakirlikten bitlenen halktan birisi olurdum net yani
Ablacım sen düşünme böyle şeyler git şuanki hayatını yaşamaya çalış 😏
200 sene öncesi olsa 5e yakın kadın alır. Her biriyle sürekli çiftleşir. Çitflik kurardım. Aile çiftliğimizi kendimiz işletir büyür giderdik.
Hürrem sultan misali :D
Ben kesin derviş olmuştum 😅
Amele bi çiftçi bence
Boş gezerdim sanırım.
Harem kurmuştum yanlış zamanda yaşıyorum
Tüccar falan olurdum sjjs
Konum at da gelmeyelim oraya
@Boavistaa yav niye 🤦🏼♀️
Seni yormamak adına dedim
@Boavistaa taş mı kemirek biz
Şjehehehu
İsyan lideri olarak.
tamam sude boş ver bunları takma
Kesin derviş olurdum keskeeeeeee
Bende genç prens olur seni alırdım
Alter Saber
savaşçı aw