Hala Osmanlı döneminde olsaydık, sen nasıl bir hayat sürüyor olurdun?

Ben kesin köle olarak hareme gelir, sonra da yaşlı başlı bi paşayla evlendirilirdim. jxmskxwmxksmekd

Hala Osmanlı döneminde olsaydık, sen nasıl bir hayat sürüyor olurdun?

Ya da fakirlikten bitlenen halktan biri olurdum. Sultanlık falan bize düşmezdi KQXKLXXKKWKXK

Hala Osmanlı döneminde olsaydık, sen nasıl bir hayat sürüyor olurdun?
Cevapla