Evliliğe geç kaldığınızı düşünüyor musunuz?

Merhaba,

Kimileri "keşke daha önceden tanısaydım, evlenseydim.." der, kimileri de görseldeki gibi evlendiğine pişman olur..

Evliler; keşke mi, iyi ki mi?

Bekârlar; daha var mı, yoksa geç mi kalındı?
Evliliğe geç kaldığınızı düşünüyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
😅Evlenmek isteyen bir mavili "hayır" diyen kızlarımızı eksilemiş kdkskskdk
Evliliğe geç kaldığınızı düşünüyor musunuz?
Cevapla