Bence sevmek sevilmek çok güzel. Önemli olan bu ilgiyi, bu sevgiyi karşılıklı olarak hep sürdürebilmek. Birlikte hayatı paylaşıp beraber üstesinden gelebilmek. Yaşı yok bunun. Bu, kendimizle ilgili ne kadar sorumluluk alabildigimizle, kendimizi hangi yönlerimizle geliştirdiğimizle, yaşamayı nasıl sevdiğimizle alakalı. Evlilik hiç bir şeyin garantisi değil sonuçta. Önemli olan o iliskiyi sürdürebilecek değerlerin, niyetin, sevgi ve paylaşımın her iki insanın da kendi içinde ruhunda ne kadar karşılık bulup, kendisinde bu değerleri geliştirebiliyor olduğu. Kendi içimizde geliştirdiğimiz, sevdiğimiz değerleri paylaşacağız hep sonuçta ve ancak doğru karşılığımızı birbirimizle bu sayede bulacağız. Biri olsun veya olmasın, bizim nasıl olmayı sevdigimiz ve seçtiğimiz önemli. Herkes biriyle bir bağlılığa, ortaklığa ilgili ve yatkın değil. Burada kişiliğimiz, nelere değer verdiğimiz nasıl yaşamayı sevdiğimiz önemli. Çünkü evlilik bir yaşam biçimi. Bir yaşam felsefesi. Kağıda imza atinca bu değerler o kişinin beynine öylece kazınmıyor. Kendimizi nasıl geliştirmişsek zaten hayatı da o yönde hep öyle yaşıyor, öyle değer veriyoruz. O yüzden evlilik kendimizke, seçimlerinle, nasıl sevdiğimizle alakalı.
(Ekonomik sartlar ve koşullar göz ardı edilerek yazılmıştır 😂 )51 Yorumla
Soran+1 yıl(Ben de neden bu kadar güzel diyordum kdkslsk)
En İyi Cevaplar
+1 yıl20 yaşında evlendim 4 sene geçti gene evlilik derim. İnsanlar "çok erken yapma, gençliğini yaşa, sorumluluk fazla, özür olmazsın..." dedilerde dinlemedim iyi ki dinlememişim.
20 yaş hiçte erken değildi bence, gençliğimi olabilcek en iyi yerde sevdiğimin yanında yaşıyorum zaten, sorumlulukların artmadı azaldı tüm ev işleri olsun hayatın yükü 2 kişi arasına bölündü ve haneme +1 maaş giriyor, özgürlüğümden bir şeyde kaybetmedim istersek farklı tatillere bile çıkıyoruz. Eşim her zaman kariyerimin ilerlemesinde destek oluyor...32 Yorumla
Soran+1 yılAman aman aman evin de imparatoriçesi olmuşsunuz yane😅 maşAllah maşAllah sizin adınıza çok sevindim. Mutluluğunuz daim olsun..🍃
- +1 yıl
"Çok erken yapma, gençliğini yaşa, sorumluluk fazla, özür olmazsın" diyenler sanırım evliliği tutsaklık ve özgürlük kısıtlanması olarak görüyorlar. İnsanların evliliğe bu şekilde bakmaları gerçekten çok üzücü. Bence evlilik gençken güzeldir. Siz de güzel bir yaşta evlenmişsiniz. Allah mesut etsin.
+1 yılEvlilik de nasip işi açıkçası. Doğru insan olmaya çalışmayan, doğru insanı bulamayan çoğu kişi evlilikten korkuyor, güven problemi yaşıyor. Doğru insanı bulan kişi için ise evlendiği yaş tam da olması gereken yaştır.
Ben mi? Doğru insan karşıma çıkmadıktan sonra evlenmek neye yarar ki? Sadece imtihan üzerine imtihan olur. Rabbim herkesi hayırlı kişilerle karşılaştırsın 🌷62 Yorumla
Soran+1 yılAmin, inşAllah..🍃
+1 yıl24i geçirmeden evlensem güzel olur. 28i geçirmeden geç kaldığımı düşünmem.
Evlilik gibisi yok bence çevremde evlenipte mutsuz kalan bir kişi bile yok. Eşler birbirine destek olduktan sonra evlilik en iyisi.
Annem kariyerinde hemde hayatta yol aldıysa aynı şekilde babam kariyerinde hemde hayatta yol aldıysa bir birleri sayesinde.22 Yorumla- +1 yıl
"... güzel olurdu." yazıcaktım "olur" değil.
Soran+1 yılÜmit lazımdı ya😅 sağ olun, ne güzel... Hep öyle devam eder inşAllah..🍃
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bizim toplumda evlilik bir toplum baskısına dönüşmüş durumda. Bir kız gördüm geçende yaşı 19 evde mi kaldım diyor. Yani bizim toplumda sırf toplum statüsüne uymak için evleniyorlar. Bu yüzden de şiddetli geçimsizlik ve boşanmalar hayli yüksek. İnsan önce kendisini keşfetmeye doğru bir yolculuğa çıkıcak daha sonra kendisinin bu dünyada ki varlık amacını keşfedicek (herkesin amacı farklıdır ve bu amaç dediğimiz şey dünyevilikten çok uzaktır) ondan sonra insan neden evlenmesi gerektiğini bilicek bu durumda da hangi yaşta evlenmesi gerektiğine dair aklında hiçbir soru kalmayacak çünkü arayışını bulmuş olucak. Tabi bu bilgeliğe ulaşan bir insan toplumda yalnız da kalabilir zira toplumların çoğunun kişisel gelişimi düşüktür. Kuran ı kerimde de der çoğunluğa uyarsan seni saptırır diye.
10 Yorumlabekarım 21 gibi evlenmeyi eşimle çocukça bile olsa eğlenmeyi vs. istiyordum ama kısmet olmadı karşıma istediğim gibi biri çıkmadı.. Hayırlısı.. üzgünüm tamam geç değil vs diyeceksiniz ama ben çocuğumla arkadaş gibi olmak istiyordum cıvıl cıvıl ailem olsun istiyordum.. Kısmet...
16 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel, hayırlısı olsun 🍃
+1 yılEvlilik konusunda erkeni, geçi yok..
Olması gerektiği zaman, olması gerektiği gibi..
Benim annem, bize göre erken evlendi (15 yaş)
Ancak iki çocuk sahibi olduktan sonra rahim kanseri olduğunu öğrendi (29)..
Bekleseydi belki de iki çocuk sahibi olamayacaktı..
Kaderde herşey, olması gereken zamanda, olması gerektiği gibi..
#Vesselam40 YorumlaEvliliği laf olsun diye veya ihtiyaçtan yapmayı düşünmeyen, tek başına da hayatını idame ettirebildiğinden, evlenmek için hayatını gerçekten paylaşmak istediği birini bulmayı beklemek aslında daha kulağa hoş geliyor... Sadece evlenmek için evlilik yapmak olmaz mutlu olmayacaksan tek başınada mutsuzluğu yaşayabilirsin.. gerçekten kaliteli bir evliliğe diyecek lafım yok...
30 Yorumla
+1 yılDaha 20 yaşındayım ve benim için çok erken olduğunu düşünüyorum. Çevremdeki arkadaşlarımın nerdeyse hepsi evli ve çocukları var onların hayatına bakınca ben yapamam gibime geliyor şimdi o yüzden evliliğin yaşı yoktur. Herşey nasip.
23 Yorumla
Soran+1 yılBir an güven geliyor ama sonra neyse bekle diyorum😅
- +1 yıl
Bana o güven daha gelmiyor ancak çevredeki tek bekarlardan olunca artık evlen telkinleri geliyor:)
Soran+1 yıl😄😄
+1 yılHayır geç kaldığımı düşünmüyorum, üniversiteden mezun oldum daha yeni ve eş bulmak için biraz daha beklemem gerektiğini düşünüyorum, seçerek ve tanıyarak birisi olsun, hayırlısı olsun istiyorum. Allah herkesin gönlüne göre versin.
11 Yorumla
Soran+1 yılAmin, inşAllah🍃
- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılDüşünmüyorum.
Hayırlı insanla olmayacaksa hiç olmaması daha evlâ kardeşim.72 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle, hayırlısı🍃
- +1 yıl
Amin kardeşim 🌺
+1 yılMerhaba,
Ne geç olduğunu düşünüyorum ne erken, vakti geldiğinde inşaAllah evlenmiş olurum. Herkesin nasibi kaderinde bellidir :)51 Yorumla
Soran+1 yılİnşAllah hayırlısı olsun 🍃
Evlenen ztn dünyayi kurtariyo zaten alt tarafı seks yaptiginiz herkesçe bilinip onaylaniyor ha bi de sizden daha 2. Aydan bebekler bekleyen aile taraflarini saymiyorum bile🤣
35 Yorumla
Soran+1 yılEvli misiniz ki?😅 öyle bir anlattınız ki ürktüm..
- +1 yıl
Yok 19 yaşım daha ne evlliliği beni kim almak ister🤣 sadece evlilik falan başarı gibi görenlere bu sözüm. Ayrica ailelerin girdigi her sey cok yorucu yipratici normalde 2 kişi yaşar ilişkiyi ama aileler işe dahil olunca ilişkiye 3. şahıslar dahil oluyor gibi... Sevgililik mesela daha rahat ne aile var ne baska bisy ... evlilik ciddi bir kurum...
Soran+1 yılE bi zahmet😄 evet öyle.. hayırlısı diyelim..
Soran+1 yıl😅yok ya yazıyı görünce sorayım dedim.
Görmek istediğim farklıysa görücünün olması önemli değil ki
+1 yılYaşım 31. Sen söyle geç mi kaldım?
Yalnız ve rahat bir yaşama alıştım bir kere, ve çok şey gördük öğrendik insanlara olan güvenimizi zedeleyen. Şarkıda da dediği gibi "ne kadar çok bilirsen o kadar bela başa" yani.
Belki Allah'ın benim için başka bir planı vardır, belki de zamanı değildir. Evleneceğim kişiye sesleniyorum burdan bul beni zalımın kızı..22 Yorumla
Soran+1 yıl😅Geç gibbii.. alışmışsanız sorun yok da.. bence ideal olan kızda 22-25 erkekte 24-30 siz azıcık geçmişsiniz ama bir şey olmaz kckdls
Abi herkes aynı şeyi söylüyor bu güven sarsanlar kim o zaman? Hayır güven sağlasak da işe yaramıyor bu söze asla inanasım yok artık. Tabii ki de hayırlı olanı Allah bilir.- +1 yıl
😄 İşin şakası. Keyfimiz yerinde şükür. Aramıyoruzda birini. Gördüğümüz bir çok evlilik gibi olacaksa olmasın zaten. Kaliteli bir yalnızlığı tercih ederim ve ettim.
Bazen geç kaldığımı düşünüyorum annelik içgüdüsü sanırım hormonlardan kaynaklı sonra kendime gelip ne saçmalıyorsun diyorum kendime belki de olmaması daha hayırlı benim için.
23 Yorumla
Soran+1 yıl😅yani annelik güzel de keşke onun kadar kolay olsaydı hepsi
Soran+1 yılBaşka çocukları severiz biz de 😅
+1 yılÇok hemde maalesef 26 yasındayım yeteri kadar olgunlaştığımı ve aile kavramını çok iyi bildiğimi düşünüyorum ama para yok işte lanet para engel oluyor
310 Yorumla
Soran+1 yılKız var mı ki?😅
- +1 yıl
Kız da bulmak lazım dimmi iyice boz moralimi sen de 😊😊😊
Soran+1 yılParayla evlenecektiniz galiba😅
- +1 yıl
Yani aslında kız bulmak para bulmaktan daha kolay tipim kötü değil boyum da iyi sadık birisiyim de açıkçası sorun para -20 bin tl ve 26 yaş nasıl?
28 e kadar borcum bitse ohoo çok uzun yaa ben evlenemiycem eşim gelirken nutella al dese sı*tım :( yetersiz hissederim bu da eve yansır gerginlik olur puff
Soran+1 yıl😅nutella ne alâka?
Kızı bulun birlikte ödeyin kcxkks- +1 yıl
Ne istiycek çikobis mi 😊😊
Ya ben böyle hayal etmemiştim
Ben yaptım ben öderim ya kimseye niye yük olayım ki asla gururumdan taviz veremem aciz de olamam elim ayağım tutuyor işim gücüm de var çalışır öderim evlenemezssek de sıkıntı değil yani bi kızın başını yakmaktansa bekar kalmayı tercih yeylerim 😋
Soran+1 yıl😅illa bir şey isteyecek yani
Yok tabii ki de o anlamda denedim ne bileyim ortak bir hayat olacak sonuçta senin benim kalmaz ki de siz bilirsiniz 😄- +1 yıl
Öyle olmuyor mu askım gelirken 2 ekmek bi süt al filan ben öyle gördüm anne babadan yani peder arar hatun bişey lazım mı der o da 2 ekmek bilmem ne bilmem ne der 😊
Ayrıca beşiktaşa aşığım ben yaa ne ekmek ister ne su güzel bahane dimmi bir iki yıl daha avuturum ben böyle kendimi merak etme
Soran+1 yıl😅😅hayırlısı olsun
- +1 yıl
Tenk yuu
+1 yılKeşke daha önce evlenseydim diyenlerdenim. 26 yaşımda evlenmiştim eşimle, o olduktan sonra 24 yaşında da 22 de de evlenebilirdim.
21 Yorumla
Soran+1 yılVay be ne güzel😃 Allah huzurunuzu daim kılsın...🍃
+1 yılGeç kaldığımı düşünmüyorum aslında hiç kimsenin Geç kaldığını düşünmüyorum çünkü tam zamanı geldiğinde Rabbim nasip edicek
50 YorumlaAile & Toplum konusunda 900 cevap paylaştı. Evlilik için belli bir yaş skalası olduğuna inanmıyorum. Bu kişiden kişiye değişen bir durum kimisi 20 yaşında evliliğe hazır olur kimisi 30. Bide tabiki en başta nasip kısmet işi.
30 YorumlaEvlenmek sünnettir. Kötü bir şey olur mu hiç? Bence ortalama 20 25 yaş aralığında evlenilmesi gerek
17 Yorumla
Soran+1 yılHakkınızda hayırlısı olsun..🍃
Soran+1 yılAllah razı olsun, siz de🍃
Aile & Toplum konusunda 560 cevap paylaştı. Yazıya katılıyorum biriyle bir ömür geçirme fikri korkutucu
13 Yorumla
Soran+1 yılAma bazıları da daha erken evlenseydik diyor, hiç mi güzel değil anlaşabileceğiniz biriyle ömür sürdürmek?
Soran+1 yılHe o yüzden merkeze koymayın zaten ya yanınızda dursun öyle azı da fazlası da zarar nw yazık ki
+1 yılEvlilik için ideal bulduğum yaşı çoktan geçtim
Bu saatten sonra çokta manası yok gibi
Sadece milletin konuşmaları beni yoruyor
Ama hayırlısı olsun ne diyim22 Yorumla
+1 yılDaha var gibi hissediyorum, çevrem ise şimdi tam zamanı, şu an evlenmezsen, ileride pişman olursun diyor
Ama bence insanın kendi içine sinen zaman önemli ya?20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 680 cevap paylaştı.
+1 yılDüşünmüyorum zaten düşünecek yaşta da değilim. Fakat ileriye dönük planlarım dahilinde 30 dan önce evlenmiş olmanın iyi bi karar olacağını hissediyorum.
20 Yorumla
+1 yılGeç lalmak diye bir şey yoktur bu işler nasibe bağlıdır nasipte varsa vakti saati gelince olur zaten.
30 YorumlaHayır düşünmem, çok erken daha o sorumluluk altına giremem. Hayatım rayına otursun, şu aklımdakiler hallolsun belki.
31 YorumlaEvlilik yaşı için bir şey diyemem ama çocuk için sorun oluyor, bazı horminlarda eksik olabiliyor anne karnında gelişimi sıkıntı oluyor ve haliyle doğduğu zaman sorunlar oluşuyor.
10 Yorumla
+1 yılHayır işimi kurucam arabamı evimi alıcam olursa olur olmazsa evi kiraya veririm bitti
40 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmeyi neden yaş'a bağlıyorsunuz ki anlamıyorum evlenmek doğru kişiyi bulduğun zaman evlenmeli insan.
20 Yorumla Evlendikten sonra dediğim tek şey geç bile kalmışım cümlesi oldu 🥰 tabi bu cümleyi bana kurduran karşımdaki beyfendidir 🥰 hep böyle devam eder inşallah hayatın ne getireceği bilinmez 🌸
22 Yorumla
Soran+1 yılYiaa ne güzel, maşAllah🍃
Doğru zaman ve doğru insanı bekliyorum diyeyim yaş kaç olursa olsun problem değil benim için
30 Yorumla30 yaşındayım daha evlenemedim geç kaldım universite mezunu bir insanim mesleğimi sorun etmeyen hanım arkadaşlar varsa tanışalım bu senede bekar kaldık 🤪🤪🤪
14 Yorumla
Soran+1 yıl😅mesleğiniz ne ki
Soran+1 yılHe anladıım, hayırlısı nasip olsun🍃
Bekârım. Yol uzun... daha çok var. Evliliği düşünmedim bile... Evlenmek sorumluluk ister.
Ama ilerde olursa da güzel olur diye düşünüyorum. Çünkü sevgiye ihtiyacım var...15 Yorumla
Soran+1 yılSevgiye ihtiyacınız olduğunu kendisine söylemeyin😃
Soran+1 yılGöstermez de ondan 😃 onun da sevgiye ihtiyacı vardır tabii ki ama demek istediğim tamamen teslim olursanız aradığınızı bulamazsınız.:)
Dengeyi koruyun yane
Soran+1 yılRica ederimm🍃
- Aile & Toplum konusunda 317 cevap paylaştı.
+1 yılBen evliydim boşandım.. yaşım 38 hiç acele etmiyorum. Olursa olur olmazsa olmaz … ilk evlilikten ne hayır gördük ki zaten …
10 Yorumla
+1 yılBen düşünüyorum yaşım 30 ve senelerdir tek başıma kendi evimde yaşıyorum yani bir yerden sonra insan bir hayat arkadaşı arıyor...
22 Yorumla
Soran+1 yılHayırlısıyla nasip olur inşAllah 🍃
- +1 yıl
Amin amin cümlemize
+1 yılAdam ne güzel söylemiş ya bundan sonra yolun yolumdur Çehov qardaş ✌️
20 YorumlaAcele işe şeytan karışır hayırlısını isteyip zamana yaymak gerek.
20 YorumlaSevdiginle uzun vakit geçirmenin en kısa yolu evlilik. Tabi bide ailesiyle de evlenmeye razıysan
31 Yorumla
Soran+1 yılGüzel yorum thanks🍃
+1 yıl25 yaşındayım hiç sevgilim olmadı nasıl evleneyim ki bu durum da umudum kalmadı hiç
10 Yorumla
+1 yılYok ya daha vakit var erkenden kendimi bitirmek istemm
10 Yorumla
+1 yılDoğru insanı bulmak lazım duygusal biriyim
Ve sert bir adamım yani 👍10 Yorumla
+1 yılÇehov abi gene döktürmüş :D ben 30umdan önce evlenmem zaten. Düşünsene aynı insanla 50 yıl birlikte yaşıyorsun. Güzel değil
12 Yorumla
Soran+1 yılValla memnun kalanlar varmış 😃
- +1 yıl
Bilmiyorum değişik :D
+1 yılBoşandım, bekarlık gibisi yok. Evlilik tövbe bir daha.
10 YorumlaYaş gectiden ziyade biz geç doğduk sadece, bu devirde evlilik pek mantikli degil.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Evet 32 yaşındayım bekarım bu yaşıma kadar hiç sevgilim bile olmadı yaşıtlarım evlendi ben ergenler kadar bile olamadım
10 Yorumla
+1 yılDogru insansa, yasin bir onemi yok. Evlilik birlikte gecirilen en güzel zaman olacaksa... en erken surede yapilmali. Cocuk durumu var bi de malum. Kadinlar biolojik zaman vs. Neyse bunlardan daha onemlisi dogru insan.
24 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yıl98 yaşıma dek kendimi geç kalmış saymayacağım😃😃😃😃😃
29 Yorumla
Soran+1 yılBir saatten sonra insan arar ki ama ya tabii yalnızsanız😄
- +1 yıl
Yalnızlık algısı insana göre değişir, Z kuşağı büyüdü ama hala yalnız uyumayı beceremiyor😃😃😃
- +1 yıl
Buna uygun bı soru sorup hayranlarımdan teklif toplamaya baslayayim ben en kısa zamanda😃😃😃
Soran+1 yıl35 de çok geç ne bileyim paylaşılacak çok şey varken 35 sonrası çok durağan kalıyor gibi..
- +1 yıl
Ya bı gidin abi ya hepiniz çok komiksiniz😃😃😃
- +1 yıl
O insana göre degisir tatlim ,, ben 36 yim 18 lik biri benim kadar aktif güclü olamaz ,, gecen mac yaptik hep genc polisler 20-25 arasi benim kadar kosamiyorlar , 90 dk no stop kosdum alayi pert oldu ,, kisi kendini bakmiyorsa 20 yasinda olsa ne olur bos teneke kas yok güc yok fizik yok
- +1 yıl
Neyse ben sorumu ilk fırsatta soracam bakalım ne yönde bir infial yaratacam😃😃😃😃😃😎😎😎😎😎
+1 yılYeni nesil de 19 yaşında evde kalma hissi var
49 Yorumla
Soran+1 yılDi mi ya o his bende de oluyordu😅
Neden acaba çok merak ettim.. pratiklik arttığı için daha rahat süreceğini düşündüğümüzden mi acaba yoksa bir kaçış mı...- +1 yıl
Zihin oyunu başka bir şey değil ben 30 yaşındayım hayla düşünmüyor
- +1 yıl
Düşünmüyorum
Soran+1 yılE gerçekleri gördükten sonra insan geri çekiliyordur yani çevre vs
- +1 yıl
Yoo nasip kısmet işleri çevreye göre hareket etmeyeceksin kendi bildiğini yapacaksın
Soran+1 yılMutsuz evlilikler veya ufak da olsa evlilik sorunu yaşayanlar gözünüzü korkutmuyor mu?
- +1 yıl
Hayır onlar ben değil ki bende onlar değilim hayatta pratikte yaşamadığın hiç bir şey gerçek değildir pratikte yaşadığın her şey gerçektir doğrudur çünkü somuttur diğeri sadece düşüncedir yaşamamış sındır ortada yoktur soyut olanı düşünmek ise insanı sinir hastası yapar kriz geçirttirir o yüzden acı çekmekten üzülmekten korkmayacaksin her batan Güneş yeniden doğar onların ne yaşadığını biz bilemeyiz evleniyorsun diye boşanmaya çağın anlamına gelmez ya da aileler tanışıyor diye de evleneceğin anlamına gelmez sadece kafanda zihnin de kurmayacaksin
Soran+1 yılKaptım kaptım tişikürlar😄🍃
- +1 yıl
😘😘😘😘
Bazen hayat şartları evliliğe itiyor açıkçası. Ama çalışıyorsan para kazanıyorsan bosver evlenme
14 Yorumla
+1 yılEvet bazen düşünüyorum ama doğru insanı bulduktan sonra çokta önemi yok bu yüzden gerçekten anlatabileceğim birbirimize bi şeyler katabilecegimiz insanı bulmaya çalışıyorum
10 YorumlaEvlilik olmasa da olur onceligimiz kisisel gelisimimiz olmali
30 Yorumla
+1 yılEvlilik değil de sanki bundan sonra kimse beni sevmicekmis gibi zaten bundan önce de öyleydi yaş 20 ruhen 60
10 YorumlaDaha 18 yaşındayım ne evlenmesi
12 Yorumla
Soran+1 yılEvlen de demedim ki😅
Evet geç kalmışım neyse evlendik işte :D
112 Yorumla
Soran+1 yılHayırlı, huzurlu sürsün inşAllah🍃😃
Soran+1 yılHayır,😅 neden?
Soran+1 yılYok, kendimce terapistlik yapıyorum ama mesleğim değil.:)
Soran+1 yılYani mesleğim değil bu alanda iyi olduğumu düşündüğüm ve insanlara yardımcı olmayı sevdiğim için terapistlik alanına dahil oluyorum. Hobi olarak düşünün.
Soran+1 yılEvli değil misiniz abicim?
Soran+1 yılYok ilgilenmiyorum.
Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Evlenmek isterdim. Ama şimdiye kadar olmadı.
12 Yorumla
Soran+1 yılHayırlısı diyelim..
35te evlendim. Ne geç ne erken. Tam vaktiymiş:))
110 Yorumla
Soran+1 yılHmm.. Allah huzurunuzu daim kılsın..🍃
Soran+1 yılAman geçin arkadaşları siz memnunsanız gerisi boşş..
Rica ederim🍃
Soran+1 yıl😅filozof olarak evliliğe geçtiysek ve buna rağmen başaramazsak yapacak bir şey yok artık
Soran+1 yılFelsefe mi, ticaret mi, zekâ oyunu muu anlamadım gitti
Soran+1 yıl😅e güzelmiş
+1 yılben o trenden indim😉
13 Yorumla
Soran+1 yılNe dersiniz, bilmeli miyiz?
Soran+1 yılBinmeli*
- +1 yıl
güzel yol arkadası varsa binmeliyiz
Hiç bişey için geç değil insan oglu ana rahmine düştüğü andan itibaren şaşmayan tek şey bir ölüm tarihi ikincisi ise nikah tarihidir
10 Yorumla
+1 yılEvlenme konusunu hiç düşünmeyip takılıyorum ne geç ne erken düşünmüyorum öyle bir mevzuat
20 Yorumla
+1 yıl20 yaşındayım, Allah izin verirse daha önemde uzun yol var, erken.
10 Yorumla
+1 yılEvliliği düşündürecek kimse çıkmadı ondan nope böyle iyi
10 YorumlaHer zaman şu kafada olmusumdur; Bir ömür beraber olacağız zaten erkenden evlenmeye ne gerek var 😄
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Hic evlenmemem gerek tarafindayim ben
40 YorumlaEvet ama kadında evlilik olayı bitti artık ihanet iftira dolandırma boşanma nafaka yıkım başka müşteri den çıkan çocuk.
220 Yorumla
Soran+1 yılAbicim kaçtır denk geliyorum alakası olmayan sorularda bile kadın görmüyorsunuz, sorun yaşamış olabilirsiniz ama bunu genelleme yaparak dile getirmeniz hoş değil, bilginize 🍃
Soran+1 yılBiliyorum evet ama bu herkesin öyle olduğu anlamına gelmez. Bari %80 falan deyin direkt kadın demeyin ben de erkekler demesini bilirdim
Soran+1 yılAnlayışınız için teşekkür ederim🍃
Soran+1 yılHa kadın düşmanı 😅
Soran+1 yılAbi siz bir kadının bir huyunu söylemiyorsunuz ki bir kadının kötü huyunu bütün kadınlarda varmış gini söylüyorsunuz
Soran+1 yılBen mi kolluyorum? La havlee 10 yorumdan 8 i hemcinsime yönelik adaletime laf ettirmem.
- +1 yıl
Bu arada bu soruyu 3 oldu soru olarak paylaştım 2 sanisiye için de kaldırıyor lar. https://youtu.be/wLxe3QwVnJc
Soran+1 yılKışkırtıcı şekilde başlık veya detay kullanmışsanız ondan olabilir bunun dışında fikrim yok
Soran+1 yılTamam siz başlık olarak ne yazmıştınız soruya
Soran+1 yılNormal ama bilemiyorum neden kaldırıldığını
Soran+1 yılRica ederim🍃
- Devamını Gör (42)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 