





Merhaba.
Kendimi övmeyi seven biri değilim. Ama insanların benden hak talep etmemesi ya da ahı kalmaması için çabalarım. Tabi her hangi bir konu ile alakasız olarak ailemin ve birçok kişinin benim için verdikleri emeklere şükrediyorum.
"Kazanmak istediğiniz alem şimdiki yaşam mı, sonrası mı? " sorusu için ise ben bu dünyada rabbimize kulluk edebilmek için bir sınavda olduğumuz kanısındayım ve bu sınavda elimden geldiğince irademi koruyarak, temel kaynak kur'an-ı-kerim ile sünnetleri yol rehberi edinerek yaşamımı sürdürmek gayesindeyim. Dünya adına doğmak, yaşamak ve ölmek insanın yaşamanı tadsız tutsuz hale getirir ve böyle bir yaşam ya da dünya hayatı benim için anlamsız.
Bu sayfanın en harika insanı siz olabilirsiniz Etkilendim Var olun 😊
Estağfurullah, teşekkür ediyorum.✨
Cevap
0Cevap
Müslümanın müslümanın üzerinde zaten hakkı vardır.
İstediğim gerçek alem.
Ama yaptıklarım anca nefse hizmet..
Bunu anlayan zaten kendini bilendir Sonrası kolay yola girmek gerek 😊
Senin yüzünden kalbim bi fena oldu o nası görsel ya
Kul hakkı bilmiyorum yoktur heralde
Yok diyebilene ne mutlu 🍭
Öbürü alem için buradan başarı ile geçmek lazım. İkisi de öneli
İki cihanda aziz olasın 🐥
Amen😅😅
Sonraki yaşam aslında ama dünya hayatindada yanlışlar yapıyoruz çoğu zaman insaniz neticede
Evet ponçik hemen hatasını düzeltene ne mutlu 😊
Tabiki kazanmak istediğim alem uhrevi alem ama bile bilr hakkimi yiyenlere de tahammül etmek cok zor
Zoru başarmak zordur elbette
Biz bunun hakkını vereceğiz inşaAllah
Var tabi üzerimde hakki olan
Bilene ve bu hakkı ödeyebilene ne mutlu
Demek ki doğru yoldasın...
Yokk
Özlendin Ararat prensesi 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?