Anneniz ya da babanız evlat ayrımi yapıyor mu?

Benim hem annemde hem de babam 21 yaşındaki erkek kardeşimi cok seviyorlar çalışıyorum asgari ücret alıyorum. Her ay 1000 tl eve veriyorum. Erkek kardeşimde çalışıyor kuruş vermiyor birde her hafta babamdan 200 tl para alıyor. 3 ay önce babam kredi çekip kardeşime araba aldı.
Kardeşim sıkılıp arabayı sattı onun yerine motor alıp artan parayida kız arkadaşıyla tatilde yedi. Babam hiçbirşey demedi. Telefonum kırıldı tamire götürmek için 200 tl açığım vardı. Babamdan istedim çalışmıyor musun ne yapıyorsun parayı demediğini bırakmadı. Artık bu kadar ayrımciliktan bıktım kardesimden nefret ediyorum. Bırakıp terketmek istiyorum ama sağolsunlar sen malsin senden bir cacık olmaz okuma sen diye diye asgari ücretle talim ettirdiler. Ne yapicam bilmiyorum bıktım artık. Sizinde ailenizde ayrımcılık oluyor mu
Anneniz ya da babanız evlat ayrımi yapıyor mu?
Cevapla