İnansanız da inanmasanız da Allah egoist bir Tanrı değil mi?

Bizim ona ihtiyacımız var diyecekler için bizi kendisini göstermek için yaratmış inanmayanları sonsuz cehenneme atıyor, Rahim sıfatını tecellisi için. Gerçekten neden kimseye ihtiyacı olmayan Tanrı, sonsuza kadar 70 yıl yaşamış bir insanı, sonsuz cehennemde yakınca ne olacak? İnsan ders mi alsın acı mı çeksin? Sevdiği için veriyor ama bir nefesim bile hesabını vereceğiz. Bu nasıl bir Tanrı?
İnansanız da inanmasanız da Allah egoist bir Tanrı değil mi?
Cevapla