Ilk defa otobanda araba sürücem ve biraz korkuyorum. Otobanda hızlı gitmekte korkuyorum, bana verebileceğiniz tavsiyeler var mı?

Mart ayında ehliyetimi aldım, gayet de güzel araba durup park yapıyorum ama daha önce otobanda hiç araba sürmedim. Yarın da havaalanına giderken büyük ihtimal arabayı ben kullanıcam, otobandan yavaş yavaş gideriz diyor babam. Dediğim gibi tedirginim, daha önce hiç otobanda araba sürmedim ve gereğinden fazla hızlı gidip bireye çarparım diye korkuyorum. Bana verebileceğiniz tavsiyeler var mı otoban sürüsü için?
Ilk defa otobanda araba sürücem ve biraz korkuyorum. Otobanda hızlı gitmekte korkuyorum, bana verebileceğiniz tavsiyeler var mı?
Cevapla