2 Yıldır vicdan azabı çekiyorum küçücük bir şaka yaptım burnumuzdan geldi yaşayan var mı benim gibi?

Ben yine Rüya kusura bakmayın sinirlerim çook bozuk

bundan iki sene önce annemler evde yokken dedemle yalnızken ona küçük bir şaka yaptım küveti kırmızı boya ile doldurup bileğimi kesikler çizip banyoya uzandım Dedem kapıyı çaldı içeri girince beni öyle buldu işte korktu falan herkes korkar da fenalaştı komşularla hastaneye götürdük fiziksel olarak gayet iyi ama 2 senedir psikolojik tedavi görüyor Bir yıl kendi evimizde oturmadık banyoya girmedi kıyameti kopardı onun evinde oturduk banyonun fayanslarını küveti falan değiştirdik İyi kötü idare ediyor ama asıl sorun o kadar anlatıyorum bunun bir şaka olduğuna inanmıyor O gün benim bileğimi kestiğimi beni hastaneye götürdüğünü bana kan verildiğini iddia ediyo laf anlamıyor dedemin babamdan başka çocuğu benden başka da torunu yok başka bir çocuğun yanına gönderme şansımız da yok bu yüzden Benim dedem emekli albay yani sayısız çatışma ölüm vurulma kan gördü ilk defa birinin öldüğünü görmüyor yani koskoca albay bu kadar etkilenir mi ya hiç utanmıyor iki sene hala düzelmedi nasıl düzenlenecek bu adammm.
Güncellemeler
+1 yıl
Of of
Güncellemeler
+1 yıl
Oooff off
2 Yıldır vicdan azabı çekiyorum küçücük bir şaka yaptım burnumuzdan geldi yaşayan var mı benim gibi?
Cevapla