Küçücük minicik bir şaka yaptım 2 yıldır derdini çekiyorum var mı Benim gibisi?

beni hatırlayanlar vardır Ben Rüya kusura bakmayın sinirlerim çok bozuk

bundan iki sene önce annemler evde yokken dedemle yalnızken ona küçük bir şaka yaptım küveti kırmızı boya ile doldurup bileğimi kesikler çizip banyoya uzandım Dedem kapıyı çaldı çaldı içeri girince beni öyle buldu işte korktu falan herkes korkar da fenalaştı komşularla hastaneye götürdük fiziksel olarak gayet iyi ama 2 senedir psikolojik tedavi görüyor Bir yıl kendi evimizde oturmadık banyoya girmedi kıyameti kopardı onun evinde oturduk banyonun fayanslarını küveti falan değiştirdik İyi kötü idare ediyor ama hala o gün beni hastaneye götürdüğünü bana kan verildiğini iddia ediyor beni gerçekten intihar ettim sanıyorlar Benim dedem emekli albay yani sayısız çatışma ölüm vurulma kan gördü ilk defa birinin öldüğünü görmüyor yani koskoca albay bu kadar etkilenir mi ya hiç utanmıyor iki sene hala düzelmedi nasıl düzenlenecek bu adammm
Güncellemeler
+1 yıl
Ya arkadaşlar hem suçlu hem güçlü gibi oldu biliyorum ama 2 yıldır uğraşıyorum Benim de sinirlerim bozuldu artık Benim dedem dediğim gibi emekli albay sayısız çatışmaya girdi ömrü dağlarda geçti hatta hep anlatıyordu bir yerde patlama olmuş 56 arkadaşının cesedini parça parça kendisi toplamış O zaman kafa yiyemiyor da benim hiç şakam da böyle olmasın Ben de kabullenemiyorum açıkçası hatta ben Bu şakayı babama yapacaktım dedim o avukat hiç ömrü Savaş Zafer kan görmedi korkar O yüzden dedeme ywpti
Küçücük minicik bir şaka yaptım 2 yıldır derdini çekiyorum var mı Benim gibisi?
Cevapla