AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
allah sana hem kız hem erkek evlat versın uzun yıllar saglıklı mutlu yaşayın beraber
benimle evlenirsen allahta bize bir çocuk verir belki :) ne dersin?
Olur:D
valla mı? :)
Valla
oldu o zaman:)
Bu hayatta en çok istediğim şey bana benzeyen bir kızım olsun beni taklit etsin sürekli arkadaş gibi olalım onu süsleyip duruyum inşallah Allah nasip eder :)
1 gün bile ayrı kalmadım. Bana da benziyor. Çok seviyorum, iyi ki var, diyorum. Güzel bir duygu, çocuk olunca, insan kendini tamamlanmış hissediyor.
Ne güzel bir temenni:) Allah hayırlısıyla tez zamanda nasip etsin inşallah:)
Inşallah:)
Çok tatlılar maşallah :) İnşallah seninde bir kız çocuğun olur. :) Ve umarım hep mutlu olursunuz :))
Oyy çok teşekkür ederim:)
Rica ederim =)
Gel bekliyorum et hadi
? Anlamadım, ne demek istiyorsun?
Teşekkür ederim dedin ya. Et dedim ben de
Teşekkür Ettim :D
Niye çok şey isteyesin ki? Her erkek gibi doğru zaman geldiğinde kısmetse senin de olur. Allah gönlüne göre versin... :)
Ne kadar romantik yazmışsın ya :) yeğenlerinde cokkkkk tatlı :-* öptüm onları
Güzel bakan gözlerin sağolsun:)
Teşekkürler :)
Bende olsun istiyorum kızım ama zenci olsun böyle avuclarinin içi beyaz pembe olsun opeyim bende Kıvırcık saçlarını toplayayim istiyorum :)
Kim istemez be... Kız evlat güzeldir ama ilki erkek son ikisi kız olsun. Abilik yapsın korusun kollasın kardeşlerini diye.
Ne demek ya korusun kollasın nasıl bir baskı yiyecek o kız Nasil bir ego olacak o abide düşündünmü bence anne bağa kendi korumalı çocuğa diger çocuğun sorumluluğu yüklenmemeli
kalbin temizse her sey istediğin gibi olur . gerçi bunları söyleyen 300. kişiyim galiba ama benden de bir yorum olsun :)
Ne diyim senin gibi bir babası olacağı için çok şanslı.
Teşekkür ederim
dunyadaki en güzel seydir eminim en guzdl duygu benimde em büyük hayalim allah isteyen herkese çocuk versin herkesin tatmasi gereken bir duygu bence ilk güzel bir dilerim evli degilsen sonrada tatli bir bebek:)
Evli değilim ama inşallah:)
acele etme zaten en iyisi olsun iyi bir evlilik mutlu yetisecek bir cocuk:)
Canım çekti:)
genelde kadınlarn hayalidir evlenmek cocuk erkeklerin de istediğini görünce seviniyorum:) inşallah gerceklesir:)
Çok istiyorum. Çoook:)
cocuk sahıbı olmak ıstemıyorum
ugrasamam ben otuyla bokuyla
kendıme zor bakıyorum
Buzağı mı doğuruyorsun ne otu ne b*ku kız.
ahaha :D
benden buzagı anca cıkar zaten
:))) öyle
bir erkeğin böyle düşünmesi çok güzel :) Hayırlısıyla inşallah olur , ve de çok mutlu olursunuz :)
Inşallah:) darısı başına olur
Amiiiiin
Cocuklarinin adini ne koymak isterdin pki? Allah hayirli saglikli evlat versin
Erkek olursa Noyan olacak.
Kız. . Henüz düşünmedim
Noyan mi ilk kez duyuyorum anlami ne
Baş komutan demek
Hmm guzel mis hemde farkli karizmatik begendim :)
Karizma bir isim:)
ben hep oğlum olsun istemişimdir babasına benzeyen :) gerçi bende babasıyla henüz evlenmedim :D tabiki öncelik sağlıklı ve hayırlı evlat olması
Saglikli olsun cinsiyet onemli degil tabi ama yaksikli bir oglum olsun ana kuzusu olsun isterim :) kizim olursada suslu yaparim onu babaya asik iki kadin olur evde :) allah herkese nasip etsin insh
Annesini bul hele bir sen. Çocuk yapmak daha kolay.
Zekiye sen misin:)?
Yok istemiyorsun. Bende 1 tane olsun istiyorum. Bu devirde çocuk büyütmek zor ; )
Allah gönlüne göre versin.
Sonrada saglikli ve istediğin gibi öncelikle hayırlı bir evlada sahip olursun inşallah. .
Allahim herkese nasip etsin, bana da hayirli tatli şirin bir kiz evladı nasip etsin. Ben de cok istiyorum
Öff, napacaksın çocuğu, çocuk dediğin boklu pasaklı, derdi bitmeyen ve büyüdükçe zahmeti olan ve hatta ilerde evlendiğinde çoğalıp geri geliyorlar, hem eşi çocukları... Kalkar artıyor dertleri, sende hep bebek mi kalacak zannediyorsun
Sen hic çocuk olmadın mı?
Hiç altına kakanı yapmadın mı?
Buhar mı oluyordu popuşunda?
eğer bir porblemin varda çocuğun olmuyorsa çocuk esirgemeden evlatlık edin hayatını kurtar yavrucağın
Şükür sağlık problemim yok. Teşekkür ederim
onemli degil o zaman yap çocuk evli değilmisin
hayatımda yaptığım en doğru şey çocuk sahibi- kız çocuğu - olmak. paha biçilemez kelimelerle anlatılamaz.. sanki herşey onunla başladı onunla dewam ediyor...
Çok istiyorsan benim çocuğu vereyim sana. 2 yaşında hazır büyütülmüş. Çaki gibi heryere girip çıkıyor. Yaka silktim aklım gidiyo birgün bir yerden düşecek diye. :)
çocuk dünyanın en güzel şeyi Allah inşallah nasip eder size sağlıklı hayırlı bir evlat, bende isterdim sevdiğim adamdan ikimize ait minik bir kız çocuğu :)
evlenirsen olur bahçede yetişmedigi için :)) evlen yap :D
einstein dünyanın sonu arılar ölünce gelicek diyor yerinde olsam Kraliçe arıdan çocuk yaparım :D
ahh keşke benimde önce sevebileceğim bir eşim sonra da sizinde dediğiniz gibi kocamın bende doğurduğu aşkla kızım olur o d benim gibi babasına aşk ve sevgi duyar ama bu ülkede öyle ö. küz insanlar varki :(
Olur inşallah. Çok tatlılar maşallah, Allah analı babalı büyütsün :)
evlat isterken hayırlı evlat isteyin.. bir hayırsızları varki... tecrübeyle sabit...
Dünyanın en güzel şeyidir heralde bir anne ya da baba olmak (:
Olur istersen neden olmasin ama seninde girisimde bulunman lazim mesela evlenerek baslayabilirsin sonra cocukta olur torunda olur seni dede yaparlar bir bakmissin ömur bitmiş :(
Sen böyle anlattında hakikaten çok güzel olur ya:D hayali bile güzel:D
Dimi ama:)
Bende anne olmayi cok istiyorum allah istiyen herkese evlat nasip etsin
Allah gönlüne göre versin bana da kız cocuk versin inşallah :)
Okadar dolu dolu, güzel anlatmışsınki çok şey istiyorsun demeden yapamadım. :)
Çok güzel şeyler istiyorum:)
hayırlısı cidden.. nice evlatlar ki.. neyse susucam..
ama ben de bir kızım bir de oğlum olsun istiyorum..
İnşallah istediğin gibi bir çocuğun olur çocuğun olunca sağlıklı huzurlu hayat versin Allah'ım inşallah :)
Kim istemez, bir oğlum olsun, eşime benzesin çok isterim :)
Zorla İlyas salmanla evlendirseler yinede istermiydin eşine benzetmesini :)
Emin ol çok tatil olurdu. Küçük bilo
:D
.
İlyas Salman geçmişinde büyük işlere imzasını atmıştır. sen onun hakkında konusursun tavşanla dağ hikayesi. Velhasıl kelâm insan sev bok atma saygılar.
bende çok seviyorum kız çocuklarını/bebeklerini
süt kokuyorlar çok tatlılar
2 kizim var. Onlara gecen her saniye o kadar guzelki anlatamam. Evlat sahibi olmak kelimelerle ifade edilebilecek birsey degil. Allah herkese nasip etsin.
merhaba. Yüce Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. benimde uç kizim var ve gerçekten gözüm erkek çocuk aramiyor. ama maalesef toplumun baskisindan istemek zorundayiz
İnşallah hayırlısıyla allah tüm isteyenlere versin..
Sen istemesini bil kardeşim Allah vermekten çekinmez.
Enemm keşkee.. elinden tutup okula götürürdüm onu. Beslenme çantasına sevdiği şeyleri koyardım :)))
Bir kizim bir oglum olsun istiyorum Allah izin verirse :)
Erkek bulduk çocuk kaldı :D Bu gidişle ben evlenemicem gibi inşallah evlenirim kız çocuğum olur çocukları sadec 1-2 yaş aralığında seviyorum büyüyünce napıcam bilmiyorum :D
Evlilik taraftarı biri deyilim çocuğumun olmasını istemezdim
Hep erkek çocuğum olsun onunla maça gidelim pes oynayalım falan istemişimdir
Sağlıklı olsun, bahtı güzel olsun da ha kız olsun ha erkek olsun...
kız çocuğum olsun istemem o da erkeklere bezdirir canından..
Tabi ki önceliği sağlıklı olması ancak benim erkek çocuğum olmasını isterim
Benimde en büyük hayalim 2 bayan tarafından öperek uyandırilmak biri eşim biri kızım
Muhteşem bir duygudur eminim bir insan bir insan doguruyor ya bu bir mucize cocuk istiyorum artik evlendirin beni
Hayirlisi rabbim isteyen herkeze verir inşallah :) Cok guzel yazmışsin :))
Teşekkürler:)
Ne yalan soyleyim bugunde ben bir hayal ettim,
bir oglum olsa, onun gözlerinde babasinin gozlerindeki isildiyi görsem..
Geceleri uyutmasa beni ve esimle beraber nini söylesem..
Ikimizin aramiza alip o süt icerken, minik tombis elleriyle, buram buram süt koksa odanin her kösesi :)
Canım ya:)
Şimidi eğer çocuğum benim gibi olcaksa olmasın daha iyi. Daha tanışmadığım annesine benzicekse olabilir neden olmasın.
öncelikle allahım sağlıklı huzurlu mutlu bir ömür versin onlara çok tatlılar maşallah :) o çocuk sevgisi bende de var çocuğum olsun istiyorum ama daha yaşım küçük tabi :)
bende kız çocuğu istiyorum daha bir şirin sevimli oluyorlar dedigin gibi annesinden sonraki aşkın oluyolar bu duyguyu tatmadan almasin canimizi rabbim