AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
çok içten yazmışsın tebrik ederim bende istiyorum böyle pembiş pembiş elbiseler giysin mavi gözleri olsun tombiş olsun oyoyoy yerimm ya
:))
Umarım istediğin olur
Benim de en büyük hayalim anne olmak Allah'ım evlendikten sonra sağlıklı ve hayırlısını nasip eder inşAllah :)
Evet bir değil iki kız olsun ikiside ben gibi cadı olsun babayla hep beraber uğraşırız hehe :D
@xsananex , aynı düşüncelerdeyiz :/ Kapı gibi nişanlım var ama bunu kendi yapma olanağım yok :/
Keşke bir erkeğe gerek olmasa da tek başına yapabilsek harika olabilirdi :))
Kesinlikle :)) Ben de çok fazla isterim bir çocuğum olsun ama işte.. ://
@xsananex uçma:)))
Hahah tamam be :))
2 defa rüyamda gelecekteki kızımı gördüm. Gerçekten hissediyor insan o aşkı. Hayırlısı :)
En doğal şey herkesin hakkı derim hayırlısı derim:)
Allah nasip eder inşallah, bende istiyorum sevdiğim adamdan çocuğum olsun ama, adam evlilik bile düşünmüyor:(
ben soru paylaştım karnımdaki bebeği istemiyorum diye sense bir çocuğum olsun diyosun ilginç gerçekten
maşallah prenseslerimize ^^
çok şey istemiyorsunuz bayım, bir gün en güzel şekilde olur umarım. ;)
Teşekkür ederim :)
Bende kız evladım olsun istiyorum ama daha erken olduğunu düşünüyorum. Tam olgunlaşmadan bu sorumluluk altına girmek istemiyorum...
Çocuk evliliğin meyvesi... Olmazsa eksik bir hayat. ALLAH olmayanlarada bir gün hayırlısı ile nasib etsin...
Ya bende istyorum ama dün gece rüyamda kızım olduğunu gördüm. Normalde erkek bebek isterken kızım vardı ve rüya olmasına rağmen yaşamıştım sanki. o sırada rüya esnasında o duyguyu nasıl gerçek bir şekilde tattım anlayamıyorum ama müthişti.
Böyle düşünmek hissetmek çok güzel bir şey Allah sana hayırlı ve sağlıklı bir evlat nasıp eder umarım herşey gonlunce olsun.
Kim çocuk istemez ki dünyanın en güzel duygusudur anne olmak özellikle kız çocuklarına bayılıyorum :)
Cocugumun olmasini cok isterim cogu kisi gibi ama rabbim insallah bana ikiz nasip eder :) herseyden once tabiki hayirli ve saglikli evlat...
O kadar içten yazmışsın ki inşallah en kısa zamanda çocuğunun annesi çıkar karşına :)
:) Sağol
merak etme ya olur elbet. Erkek çocuk neymiş ya bende kız istiyorum. Şirinmi şirin bir kız böyle diğer erkeklerle konuşunca kıskanacağım falan
Ayneeeennn ya bende çok istiyorum bide kız:) ♥♥ eşimde çocukları seven biri olsun istiyorum inşallah.
çocuk sahibi olmak hakkında güzel şeyler düşünüyorum. ahaha soruya gel. karı kıza yaranacağım diye hemcinsini gömen erkek tatlişkoluğu <3. sorduğun soru, soru değil sende biliyorsun.
Bende diyorum evlenince hemen yapacam benle büyüsün diye ama annem bize gelme o zaman diyo :D
Bu dünyaya bir canavar daha mi?
O kadar cok aile sevgisi arayan cocuk varken egoistliğe lüzüm istemiorum
Evlat sevgisi sevgilerin en büyüğü, Allah inşallah sana bir evlat nasip eder.
büyük sorumluluk bakabıldıkten sonra nıye olmasın ama erkek bebeklerı daha çok seviyrm.:)
Aynen ya benimde kız olsun isterim çok tatlı oluyorlar bir annesini öperim bir kızımı kızımı öperim :D hayali bile müthiş ya
@Cenqaver ne güzel ya böyle düşünmeniz
@Hülyalı evet inşallah nasip olur ya
Berdan Mardini'den gelsin; Senden çocuğum olsun istiyorum.
Bu şarkıyı 3 gün üst üste dinleyen kişi, 7 vakte kadar kız çocuğu sahibi oluyormuş :)
Gardas hele çocuğun olur sen Takma kafaya ben her gün peceteyle boguyorum evlatlarimi kimi belki doktor kimi muhendis olacaktı :(
27 gün sonra günün sorusu olmuş ya :o Evlenelim de bir olur inş :)
Sistem kendi yapıyor napalım:)
Çocuk sahibi olmak manevi anlamda çok çok çok çok çok çok büyük sorumluluk istiyor bence. O yüzden şu an için pek istemiyorum, nasip olursa ilerde bir kızım olsun isterim.
kız cocugunun yeri ayrı olur cok sevimli oluyorlar birde henüz belli olmasada anneside oda dünya güzeli olurlar benim icin:) tek cocugum olsa kız olsun derdim secme sansım olsa
Bazı çocukları cidden yiyesim geliyor. Haklısın düşüncelerinde. Umarım olur ,)
Erkekler hep cocuk ister fakatt kadinlar derin dusunur istemez
Ben kıvırcık saçlı bonus bir oğlum olsun istiyom. :)
Rüyam da bir kızım olduğunu gördüm. O bile içimi ısıtmaya yetti sanki gerçek gibi. Bu duygular çok kutsal şeyler dinlemekle olmazmış mutlaka yaşamak lazım.
Çok doğru düşünüyorsun;)
Genellemeye ayak uydurmamani sevdim;)
Aferin;)
Kim istemez Adamım en hassas noktamdır çocuklar eğer Allah nasip ederde verirse her şeyimi verebilirim onlara ve onları doğuran anneye.. ;-)
Yaaa benim eşim böyle düşğnmüyo neden @meteor_
Yeni evenmişseniz belki ondandır zamanla eminin oda isteyecektir. Çocuksuz evliğin tadı olmaz bence
Allah sağlıklı ömür versin olur dert etme yahu =))
Tebessüm içinde buldum bir anda kendimi.
Gözlerim dolu dolu :)
bende cok isdiyorum bir cocgum olsun 6senedir ugrasiyoruz bunun icin insallah rabbim gönlümüze göre verir
Ben de babasına benzeyen oğlum olmasını isterdim hayırlısı olsun gerçi :)
Çocuk aşkın meyvesidir dünyada kalacak dikili agacindir
otuzbeş ten sonra çocuk yapmakta çocuğa haksızlık gibi bişey bence sen geç kalma yani
Evlat cennet kokar ya cinsiyeti önemli mi. hayırlı bir evlat olsun sağlıklı mutlu bir ömür geçirsinn anne baba daha ne ister ki :)
Allah nasip eder inşAllah ömrüme ömür diye kattığım adamdan ona benzeyen bebek :) ama hayalim hep ikiz kız erkek olur InşAllah :)
Çocuk = ömür boyu sorumluluk ne evliliği ne coluk çocuğu almiyim alana da mani olmiyim
Allah gönlüne göre versin.
Çocuk sahibi olmak gerçektende gurur verici bir durum inşallah bakalım..
ilki erkek adını ateş koyucam, ikincisi kız olsun adıda esila olucak. aralarındada 1/2 yaş olucak
ben anne olmak istemiyorum, çocuğuma iyi bir gelecek veremem, uğraşamam :(
Kazara çocuğum olursa paket yapıp yollarım sana... Zira çocuklardan hiç haz etmem...
Geçmişini hatırlamak..
Tabi ki Tarih tekerrür eder.
Çok tatlılar maşallah. Benimde erkek çocuğuna hevesim var Allah herkesin gönlüne göre versin.
Bende oğlum olsun isterim hep babasına benzesin falan. Ilerde olur inşallah.
allah herkese nasip etesin hamileyim umarım sağlıklı olur
Bende o kadar istiyorum ki bir çocuğum olmasını ama etrafta adam gibi baba adayı yok
çok güzel anlatmışsın gercekten bir cocugum olsun istiyorum
Ya şu efsane milan formasını bir bulamadım ronaldinho zamanındaki :/
Allah isteyen herkese hayırlısını nasip etsin inşallah :))
La benim duygularıma tercüman olmuşsun ya ;) :)
Allah herkese hayırlı evlat nasip etsin =)
Amin inşallah
Vay be işte böyle erkekler olmalı :)))
Cansın, teşekkür ederim:)
Rica ederim ;)
Önce anneyi iste sonra cocugu istersin haha :)
Tamam:)
Inşallah olur kardesim
Sağol aslan abim
sende sağol