Tipsiz ve başarısız biriyim çok mutsuzum ne yapmalıyım?

Tipsiz olduğum için okul hayatım boyunca dışlandım hiç arkadaşım yok kamu yönetimi okudum işsizim en güzel yıllarım evde yalnız geçiyor millet evleniyor aktivitenin dibine vuruyor ben açılmadan iade olucam ya da 40 yaşından sonra yaşasam ne olur.
Tipsiz ve başarısız biriyim çok mutsuzum ne yapmalıyım?
Cevapla