• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Vefat eden yakınlarınızı özlüyor musunuz?

kagan__altınışık
kagan__altınışık Takip Et
Guru Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
197
Yapay Zekaya Sor
Benim 2 tane dedem vefat etti çok özlüyorum siz ölen yakınlarınızı özlüyor musunuz?

#yakınlarınız
#iyi
#akşamlar
#kağan
#altınışık
Güncellemeler
+1 yıl
sayenizde eski soru ayağa kalktı soruyu beğenmeyi unutmayın
Vefat eden yakınlarınızı özlüyor musunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
27 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ruhkasifiyim
    ruhkasifiyim Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl

    Özledim. "Gitmeseydi. Kalsaydı olmaz mıydı?" dedim ama ölen öldü, giden gitti. Yarın bugün bizde gideceğiz. Kim bilir ne zaman öleceğimizi Allah'tan başka? Hiç kimse.

    ~o halde ölenlere üzülmektense hayatımızı, ahiretimizi güzelleştirmek için uğraşalım, bugünümüzü kaybetmeyelim 🌷

    3
    4 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      @ruhkasifiyim soruyu beğenir misin

    • ruhkasifiyim
      ruhkasifiyim
      +1 yıl

      Beğenmiştim zaten ama sürekli "beğenir misin" demeniz hoş değil hatta biraz rahatsız edici. Sitede olduğun kadarıyla şunu anladım: sorularını 'sen istemeden' beğenenler seni be sorularını sevenlerdir. Yani sürekli dile getirmeme gerek yok. Eğer yeterince güzel bir sorun varsa pek çok kişi beğenir sorunu.

    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      bence rahatsız edici değil ço kibarca söylüyom herkese @ruhkasifiyim

    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      teşekürler

En İyi Cevaplar

  • BekirD
    BekirD Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.


    Yani benim güzel annem
    Ala şafağında ülkemin yıldız uçurmak varken
    Oturup yıldızlar icinde kendi buruk kanımı içtim
    Ne garip duygu şu ölmek
    Öptüğüm kızlar geliyor aklıma
    Bir açıklaması vardır elbet giderken dar ağacına...
    Geride masa üstünde boynu bükük
    Kaldı kağıt kalem.
    Bağışlar beni güzel annem
    Oğul tadında bir mektup yazamadım diye
    Kızma bana...
    Elleri değsin istemedim
    Gözleri değsin istemedim
    Ağlayıp kokluyacaktın
    Belki bir ömür taşıyacaktın koynunda
    Yaşamak ağrısı asıldı boynumda
    Oysa türkü tadında yaşamak isterdim...
    Ölmek ne garip şey anne!
    Bayram kartlarının tutsaklığından aşırıp bayramı
    Sedef kakmalı bir kutu içinde
    Vermek isterdim çocukların ellerine
    Sonra, sonra benim güzel annem
    Damdan düşer gibi vurulmak isterdim bir kıza...
    Gecenin kıyısında durmuşum
    Kefenin cebi yok
    Koynuma yıldız doldurmuşum
    Koşun çocuklar koşun
    Sabah üstüme üstüme geliyor...
    Kısacası güzel annem
    Bir çiçeği düşünürken ürpermek yok
    Gülmek umud etmek özlemek
    Ya da mektup beklemek
    Gözleri yatırıp ıraklara...
    Ölmek ne garip şey anne!
    Artik duvarlari kanatırcasına tırnağımla
    Şaşkin umutlu şiirler yazamıyacağım
    Mutlak bir inançla gözlerimi tavana çakamıyacağım
    Baba olamıyacağım örneğin
    Toprak olmak ne garip şey anne...
    Ölmek ne garip şey anne!
    Uçurumlar ki sende büyür
    Dagdır ki sende göçer
    Ben bayram derim çiçek derim
    Çam diplerine açmış kanatlarını kozalak derim
    Gül yanaklı çocuğa benzer
    Yinede oğlunu yitirmek ne garip şey anne...
    Her kavgada ölen benim
    Bayrak tutan çarpışan
    Her kadın toprağı tırnaklıyarak
    Doğurur beni
    Özlem benim kavga benim aşk benim...
    Bekle beni anne
    Bir sabah çıkagelirim
    Bir sabah anne bir sabah
    Acını süpürmek için açtığında kapıyı
    Adı başka sesi başka
    Nice yaşıtım
    Koynunda çiçekler
    Çicekler içinde yeni bir ülke getirirler

    6
    4 Yorumla
    • BekirD
      BekirD
      +1 yıl

      Bi'Bot arkadaş çok teşekkür ederim

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @BekirD

      Yorumla
    • BekirD
      BekirD
      +1 yıl

      soruyu beğenmişim

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      teşekürler abi

      Yorumla
  • SiyahMaskeli
    SiyahMaskeli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    1 Haziran 2018 tarihinde dedemi kaybettim ondan tam bir sene sonra kanserden 19 Haziran 2019 tarihinde anneannemi kaybettim ve çok özlüyorum :'(:'(:'(:'(

    1
    3 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      Benim dedemin 2. Olanı da corona yüzünden öldü yoksa biraz daha yaşardı 2. Dedem

      Yorumla
    • SiyahMaskeli
      SiyahMaskeli
      +1 yıl

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      Sağol abi

      Yorumla
  • FloraBacchus
    FloraBacchus Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Merhaba...
    2. 3. Derece yakınlarımı kaybettim, çok üzülmedim, özlemiyorumda, takdiri ilahi, hepimiz birgün öleceğiz ve toprak olacağız.
    Bunu kabullendim için içimde bir özlem yok.

    2
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @florabacchus

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

12

Cevap

  • mikska
    mikska Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    aslında ölüme üzülmüyorum cünkü biliyorum ki o ölen zaat orda yanlız degil ordada sevdikleri var ordada mutlu huzurlu ama biz insanoğlu bir daha göremeyecekmişiz gibi aglayip vahlıyoruz sanki bizim dışimizda herkes ölecek biz sağ kalacaz olmaz asla olmaz ayrıca ölen kişilerin arkasindan aglamak onları üzmek olmaz mı ah burda olsaydı ah şurda olsaydı demek üzmez mi sonucta ölümü kim beklerdi ki zaman olarak öldükten sonra merhum şahıs ne yapabilir ki yapsa bile algısal sebeplerle kimse hissedemez ki ayrıca nerden biliyoruz belki cenneti veya cehennememi yaşadıktan sonra dünyaya başka bi beden de gelmeyecegini hafizası silinmiş bir şekilde olamaz mı

    1
    1 Yorumla
    • Salo12
      Salo12
      1 yıl

      Peki nasıl unutabilirim anneannem öleli 3 gün oldu aklıma geldikçe ağlıyorum anneannem çünkü çocukluğum hep onla geçti yani çok iyi anılarımız var Dı unutamıyorum özlüyorum moral lazım bana öyle biri de yok malasef

      Yorumla
  • azbuka
    azbuka Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 55%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Anneannem ve dedemi özlüyorum

    babanem ve dedemi ise özlemiyorum babamın miras hakkını küçük çocuklarına vermek için babamı evden kovmuşlardı. Ateşleri bol olsun

    1
    2 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @azbuka

      Yorumla
    • azbuka
      azbuka
      +1 yıl

      Niye?

      Yorumla
  • seyda028
    seyda028 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Tabiki özlüyorum. Hayattayken kavga da etsem kötü şeylerde söylesem hayatımda bi yeri vardı o boşluğu kimse dolduramick ve keşke dio insan keske biraz daha yasasaydi

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @seyda028

      Yorumla
  • YarenNaz94
    YarenNaz94 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Özlenmezmi🥺öyle bir özlersinki kokusu gelir burnuna gözlerin dolar.. tutamazsın artık ellerini duyamazsın sesini.. çaresizce yaşamaya devam edersin..

    2
    2 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @yarennaz94

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      teşekürler

      Yorumla
  • İsmisiktiret
    İsmisiktiret Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Evet hiç bitmiyor dedeme özlemim rüyalarımda da geliyor ama azaltmıyor özlemimi

    3
    3 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      anladım allah rahmet eylesin sonuçta rüyanda görüyorsun dedeni ben hiç göremiyom

      Yorumla
    • İsmisiktiret
      İsmisiktiret
      +1 yıl

      Görürsün umarım çok huzurlu hissettiriyor ama suçluda hissettiriyor sanki onu unutmuşum dua etmeyi aksatmisimda kendini bana hatirlatiyor gibi bir analmda çıkartıyorum ama aksatmıyorum o yûzden iyiye yoruyorum

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      anladım

      Yorumla
  • Sweetwitch13
    Sweetwitch13 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben dedelerimi hiv gormedim ben doğmadan vefat etmişler ama geçen sene babaannem vefat etti halada özlüyorum

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      anladım allah rahmet eylesin @sweetwitch13

      Yorumla
  • DoğrulukCadısı
    DoğrulukCadısı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Her insanın özlem duyduğu bir yakını vardır ölsede.

    2
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      @dogrulukcadisi soruyu beğenir misin

      Yorumla
  • Omurgasız
    Omurgasız Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 711 cevap paylaştı.

    Aslında özledim mi bilmiyorum ama yaşım ilerledikçe daha fazla ihtiyaç duyuyorum varlığına.

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @Omurgasız

      Yorumla
  • Exantrik_Man
    Exantrik_Man Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 391 cevap paylaştı.

    Allah rahmet eylesin tum yakınlarınıza özlememek kalpsizlerin işidir.

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @Exantrik_Man

      Yorumla
  • bowie321
    bowie321 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Hayir. Ölüm haberlerine ağlayamiyorum duygusuz diyebilirsiniz öyleyim

    1
    2 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      anladım soruyu beğenir misiniz @bowie321

      Yorumla
    • bowie321
      bowie321
      +1 yıl

      Begendim

      Yorumla
  • Berkan63
    Berkan63 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Ölen ablamı daha cok özlüyorum. Yüzünü dahi görmemiştim.😣😥😔😓

    1
    2 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      allah rahmet eylesin neden öldü baban

      Yorumla
    • Berkan63
      Berkan63
      +1 yıl

      Ablam dedim

      Yorumla
  • cedoooo
    cedoooo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    14.07.2021 dedem vefat eti onu çok özledim bu gunde dogum gunum yanımda yok😔

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      2013 de benimde 1. dedem vefat etti soruyu beğenir misin @cedoooo

      Yorumla
  • Erenengin
    Erenengin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Evet özlüyorum ama kendini yerden yere duvardan duvara da vursan geri gelmeyecek işte.

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      bende özlüyorum soruyu beğenir misin @erenengin

      Yorumla
  • denizsoruyoooor
    denizsoruyoooor Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Özlemezmiyim özlemim ne yapsamda dinmiyor ama yapicak bi sey yoktur😞😞😞

    1
    4 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @denizsoruyoooor...

      Yorumla
    • denizsoruyoooor
      denizsoruyoooor
      +1 yıl

      Soruyu zaten coktan beğenmiştim

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      teşekürler beni takipten neden çıktın

      Yorumla
    • denizsoruyoooor
      denizsoruyoooor
      +1 yıl

      Sen neden ciktiysan ondan cikmisimdir

      Yorumla
  • sevimliihatun
    sevimliihatun Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır hiç özlemiyorum aklıma bile gelmiyorlar ilerde sevdiğim birisi vefat ederse biterim ama düşünmek bile canımi acitti

    1
    0 Yorumla
  • Bivarlık
    Bivarlık Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Benim dedem ben küçükken vefat etmişti. Çok kra bi adamdı...

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @Bivarlık

      Yorumla
  • lefatale89
    lefatale89 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    ara sıra aklıma gelince oturup ağlarım hatta. Biri eşim, biri anneannem. 2si de aynı dönemde gitti..

    1
    4 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      eşin hasta mıydı @lefatale89

      Yorumla
    • lefatale89
      lefatale89
      +1 yıl

      evet.. Kovid olma ihtimali yüksek bulamadılar

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      Eşin neden öldü kaç yaşında öldü @lefatale89

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @lefatale89

      Yorumla
  • çılgınkizzx
    çılgınkizzx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Ozlenmez mi insan ailesini büyüdüğü yerdeki insanı kaybediyor tabiki özler ya

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @cilginkizzx...

      Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Hepsi nur içinde yatsın mekanları cennet olsun.

    2
    2 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @mehcab

      Yorumla
    • mehcab
      mehcab
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • hayalmee
    hayalmee Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 70%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Dedemi özlüyorum babamın babası

    1
    5 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @hayalmee

      Yorumla
    • hayalmee
      hayalmee
      +1 yıl

      Beğendiğim soru olursa zaten beğenirim seni kırmamak adına hadi beğeneyim bir daha da yorum yazmam sorularına

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      neden yazmazsın büyük konuşma davet edecem yazacaksın @hayalmee

      Yorumla
    • hayalmee
      hayalmee
      +1 yıl

      Başka emrin soruyu beğen davet edicem yazacaksın emredersin paşam hay hay 😏

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      emir değil ricada bulundum @hayalmee

      Yorumla
  • Cegos_hitler
    Cegos_hitler Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Daha kimsem vefat etmedi

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @cegos_hitler

      Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Özlerimde Cok ta ozlemiyorum

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @lutfetmedinizefenim

      Yorumla
  • LuanaRoza
    LuanaRoza Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Vefat eden yakınım yok Allah göstermesin kimseye

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @luanaroza

      Yorumla
  • Ayzıiıttt
    Ayzıiıttt Takip Et
    Master Yaş: 108 , eic 32%
    +1 yıl

    Yooo zaman her şeyi siliyor.

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @ayziiittt..

  • Gecelerinprensi0635
    Gecelerinprensi0635 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Özlüyorum anannemi babannemi

    1
    3 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @gecelerinprensi0635 başın sağ olsun ...

      Yorumla
    • Gecelerinprensi0635
      Gecelerinprensi0635
      +1 yıl

      Beğenirim teşekkürler

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      teşekürler

      Yorumla
  • balikkadin56
    balikkadin56 Takip Et
    Yoda Yaş: 26
    +1 yıl

    Büyükbabam evet cok özledim

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @balikkadin56

      Yorumla
  • xModSavar
    xModSavar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Vefat eden yakinim olmadi.

    1
    0 Yorumla
  • Kedizm
    Kedizm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 104 , eic 100%
    +1 yıl

    Özlemiyorum, kimsem ölmedi

    1
    0 Yorumla
  • 2ddarkdayss
    2ddarkdayss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet, çoğu ile güzel anılarım vardı özlüyorum...

    1
    0 Yorumla
  • helloguard1
    helloguard1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ozleniyor tabiiki de mekanlari cennet olsun

    1
    0 Yorumla
  • GüLƘΘƘƱЅƱ
    GüLƘΘƘƱЅƱ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Hemde nasıl çok boşluğa düştüm çok 😢

    1
    0 Yorumla
  • bencoksahaneyim
    bencoksahaneyim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    Hayır ozlemiyorum

    2
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin neden özlemiyon @bencoksahaneyim

      Yorumla
  • GÜZEŞTEGAN
    GÜZEŞTEGAN Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç özlemiyorum ben

    2
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      neden özlemiyorsun soruyu beğenir misin @guzestegan

      Yorumla
  • cimbom_10_1905
    cimbom_10_1905 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet...

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @cimbom_10_1905

      Yorumla
  • xSeinn
    xSeinn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Açıkçası pek değil.

    1
    4 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğensene

      Yorumla
    • xSeinn
      xSeinn
      +1 yıl

      Otomatik beğeniyorum artık.😂

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      teşekürler otomotik kız

      Yorumla
    • xSeinn
      xSeinn
      +1 yıl

      🙂

      Yorumla
  • MuscleKing_T
    MuscleKing_T Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Özlediklerim var...

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      anladım soruyu beğenir misin @muscleking_t

      Yorumla
  • QNøbødy
    QNøbødy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    özlemiyorum

    1
    5 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin neden özlemiyon @qnobody

      Yorumla
    • QNøbødy
      QNøbødy
      +1 yıl

      çünkü kimse umrumda değil

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      neden umrunda değil

      Yorumla
    • QNøbødy
      QNøbødy
      +1 yıl

      bunu anlaman için anti sosyal olman gerek

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      tm soruyu beğensene @qnobody

      Yorumla
  • Nammellesss
    Nammellesss Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Hayır

    1
    4 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin neden özlemiyon @nammellesss

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      profildeki kız sen misin @nammellesss

      Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      teşekürler

      Yorumla
    • Nammellesss
      Nammellesss
      +1 yıl

      Bnim

      Yorumla
  • watermelonsuga
    watermelonsuga Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    özlenir tabi

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @watermelonsuga

      Yorumla
  • Miinervaa
    Miinervaa Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 682 cevap paylaştı.

    Hayır

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @Miinervaa

      Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Elbette özlüyorum

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @aerolite

      Yorumla
  • meyvelisedaaaaa
    meyvelisedaaaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 58%
    +1 yıl

    özlenmez mi

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @meyvelisedaaaaa

      Yorumla
  • cindy1
    cindy1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır

    2
    0 Yorumla
  • Minnoşum5454
    Minnoşum5454 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • Bludimeri
    Bludimeri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 68%
    +1 yıl

    E tabi

    1
    0 Yorumla
  • PoisoneD
    PoisoneD Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    evet

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @poisoned...

      Yorumla
  • yasu1120
    yasu1120 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    tabiiki

    1
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      soruyu beğenir misin @yasu1120 ...

      Yorumla
Devamını Gör(32)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Vefat eden yakınlarınızı özlüyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Vefat eden yakınlarınızı özlüyor musunuz? 9 cevap verildi
Vefat eden yakınlarınızı özlüyor musunuz? 16 cevap verildi
Ölen yakınlarınızdan en çok kimi özlüyorsun? 25 cevap verildi
Vefat eden sevdikleriniz var mı? 10 cevap verildi
Hayatınızdan gitmiş insanları özlüyor musunuz? 7 cevap verildi
Vefat etmiş birisini özlüyormusunuz ve kimi? 46 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨