Bazı insanlar niçin bu kadar terbiyesiz arkadaşlar?

Orta halli, sitelerin yoğun olduğu bir semtte yaşıyorum. 4 erkek çocuğu birlikte oynuyorlardı şimdi sokakta. Bir erkek çocuğunun annesi balkona çıktı ve oğluna bağırdı ben sana bunlarla oynamayacaksın demedim mi niçin el alemin p,,, çleriyle oynuyorsun diye diğer 3 çocuğun yanında bağırdı. Ne kadar terbiyesiz insanlar var onlar daha çocuk hem kendi çocuğunu kısıtlıyor hem de diğer çocuklara çok ağır şeyler söyledi. Ne kadar cahil bir toplumuz hala diye düşündürdü bu durum bana
Bazı insanlar niçin bu kadar terbiyesiz arkadaşlar?
Cevapla