İnsanlar neden bu kadar yüzsüz ve terbiyesizler?

Yukarıdaki komşumuz cok ses yapıyor diye ev sahibine şikayet ettik adamlar sonra sesler yapmamaya başladılar 1-2 hafta sonra yine sesler yapmaya başladılar saat 2 den başlayıp sabah 4-5 e kadar sesler yapıyorlar bıktık artık ya gece gece eşya mı cekilir pat küt sesler yapıyorlar sanki ev yıkılacak birde gülüyor cok afedersiniz o…lar gibi uykudan uyanıyorum kulak tıkacı taksam alarm sesini duyamıyorum eşim işe gitmek için uyanması lazım insan utanır ya bir de tesettürlü insanlar dindarlar sözde insanın hakkına giriyorlar ev sahibine sürekli şikayet etmekten bıktık😡😡 aksine aşağıdaki de sabah gürültü yapıyor aşağıdaki komşunun memleketlisi arkadaşını soktular yukarıdaki daireye beddua ede ede bana bir şey olucak artık sıkıldım eşim tayin verdi başka şehire gitmek istiyoruz sırf bu yüzden düzgün komşu yok 😠 2 senedir burada oturuyoruz ilk kiracılardandık ev sahibi ölünce bunlar rahat davranmaya başladılar sanki apartman onların oğluları bakıyor ama İstanbul’dalar ilgilenmiyorlar pek şikayet etmiştik kiracılara kızdı ama kiracılar pişkin insanlar bu kadar cahil mi olur hiç mi apartman görmediler 😡😡 3 ay içinde tayin çıkmasa da taşıncaz bekliyoruz sonucları böyle insanlardan dolayı kendi memleketimden soğudum gidicem. Siz olsanız ne yaparsınız? Acaba bende taşınırken sesler mi yapsam gece gece tavana vurup 😠
İnsanlar neden bu kadar yüzsüz ve terbiyesizler?
Cevapla