Arkadaşlar ben artık neşeli konuşkan biri olmak istiyorum?



Şuanda lisedeyim. Herkes benden şikayetçi neden konuşmuyorsun falan diye veli toplantısında bile veli'me anlatıyorlar. Mesela hoca sinifa soru sordu ben cevabini biliyorum ama susuyorum. Bide İki tane de okulda arkadaşım var ama ilk liseye başladığımda herşey çok güzeldi. İki arkadaş birbirimize yetiyorduk. Ama sonra o kız geldi baya da konuşkan arkadaşımı elimden aldı resmen. Bende okulda artık tek başıma kaldım. Tenefuslerde bile tek kelime etmiyorum. Evde de aslında biraz konuşurum ama yine şikayetçiler. Ben ilkokuldan beri böyleyim. Ne yapacağımı bilmiyorum. Üniversitede bu durum geçer mi? Bunun için çabalamam gerek ne yapmalıyım?
Arkadaşlar ben artık neşeli konuşkan biri olmak istiyorum?
Cevapla