Arkadaşlar normalde konuşkan çok eğlenceli biriyim fakat her ortamda böyle olamıyorum, ne yapmalıyım?

Mesela arkadaşlarım olsun , sevdiğim kişiler olsun. Çok güzel muhabbet ederim güleriz eğleniriz eğlenceli biriyimdir. Ama aile ortamı olsun yaşça büyük kişiler olsun hep sessiz kalıyorum

Arkadaşlar normalde konuşkan çok eğlenceli biriyim fakat her ortamda böyle olamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla