İmamhatipli ateist bir hafızım aileme söylemeli miyim?

İmamhatip son sınıf öğrencisiyim.3 yıl hafızlık yaptım ve şu an hafızlık diplomam var. Yani istesem çok rahat imam falan olabilirim. Ama Allah’a inancım kalmadı ve şu an boşa giden 3 seneme üzülüyorum. Kuranı da güzel okuyabiliyorum tecvidli makamlı falan ama mukabele okusam veya imamlık yapsam sahtekarlık olur.

Bu sene koronadan dolayı okul yoktu o yüzden okulda namaz kılmaktan falan kurtuldum çok sıkıntı olmadı. Cuma namazına gitmek istemiyorum fakat annem her cuma gitmemi istiyor biraz baskı yapıyor. Gitmiyorum diye tersliyor falan. Bir de çevremdeki herkes beni dindar hafız olarak falan görüyor bundan çok rahatsızım. Tamamen kendime zıt olarak görünmek istemiyorum fakat insanlara da söyleyemiyorum ateistim diye. Anneme soruyorum bazen kızın ateist olsa ne yaprdın diye. Evlatlıktan reddederdim falan diyor. Kendim olmak istiyorum artık yoruldum. İmamhatiplilere karşı insanların bakış açısını biliyorsunuzdur zaten bu da canımı sıkıyor. Sizce annemlere açıklamalı mıyım?
İmamhatipli ateist bir hafızım aileme söylemeli miyim?
Cevapla