Kapalıyım, mobbinge uğruyorum. Hemşireyim ve erkek hastaları bana gönderiyor başhemşire. Ayıp değil mi?

Arkadaşlar ben kapalı bir hemşireyim, başhemşiremiz laikci bir insan ve bana gıcık , ne kadar pansuman yapılması gereken, dikiş alınması gereken, kan alınması gereken erkek hasta varsa bana yolluyor. Oysa namahrem yani benim onlara dokunmam. Bu yaptığı çok büyük bir ayıp değil mi ayrımcılığa uğruyorum resmen?
Kapalıyım, mobbinge uğruyorum. Hemşireyim ve erkek hastaları bana gönderiyor başhemşire. Ayıp değil mi?
Cevapla