Evet öyleymiş. Ben kendimi problemli sanıyordum bu tarz şeyleri bilmeden önce. Bazı insanlar var mesela onların olmadığı günler o kadar güzel geçiyor ki
Biliyor musun keşke benim zamanında da uzaktan eğitim olsaydı dedim 😄 ben yalnızlığı çok seviyorum insanları pek sevemiyorum onların varlığına ihtiyaç duymadığımdan sanırım veya enerjimi emdikleri için. insanların vakumlayip benden çaldıkları enerjiyi ben hayvanlarla vakit geçirerek yeniden kazanıyorum bir de yalnız kalarak şarj oluyorum resmen. Ama yine de enerjimizi korumayı öğrenmemiz ggerek.
Yalnız kalınca tazelenmiş gibi hissediyom 🙂 günlerce çıkmasam yeridir. Beni anlayan birilerinin olduğunu görmek güzel. İlerleyen günlerde bolca sabır lazım
Sevdiğim insanlardan oluşan kalabalığa bile bazen zor tahammül ediyorum kendimi beslemem için yalnızlığa ihtiyaç duyuyorum çok. Ve bunun tam tersi insanlara pek ihtiyacim olmuyor. Sende de durumlar böyle mi?
Başımı şişiriyorsun demedigim tek bir insan var şu hayatta. Anneme bile bazen yeter kafam şişti derim ona dememm 🙈 o da yeğenim daha yeni konuşmayı öğrenmeye çalışıyor doğru kelimeler çıkarana kadar kuru gürültü yapıyor sabaha kadar dinlerim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sosyal anksiyete problemin var, bende de var azbucuk, kasiliyosun herkesin sana baktigini dusunuyosun, yuruyusun bile tuhaf geliyo dimi
Alakası yok benim bahsettiğim şey çok başka.
Evet. Hiç enerjim kalmıyor. İnsan içine çıkasım gelmiyor
Çünkü bizim enerjimiz onlara iyi geliyor ve biz kendi enerjimizi korumayı bilmiyoruz.
Evet öyleymiş. Ben kendimi problemli sanıyordum bu tarz şeyleri bilmeden önce. Bazı insanlar var mesela onların olmadığı günler o kadar güzel geçiyor ki
Aynen benim de öyle.
Nasıl koruyacaz bu enerjiyi 😂 mesela pandemi de okullar uzaktan oldu o kadar mutluydum ki
Biliyor musun keşke benim zamanında da uzaktan eğitim olsaydı dedim 😄 ben yalnızlığı çok seviyorum insanları pek sevemiyorum onların varlığına ihtiyaç duymadığımdan sanırım veya enerjimi emdikleri için. insanların vakumlayip benden çaldıkları enerjiyi ben hayvanlarla vakit geçirerek yeniden kazanıyorum bir de yalnız kalarak şarj oluyorum resmen. Ama yine de enerjimizi korumayı öğrenmemiz ggerek.
Yalnız kalınca tazelenmiş gibi hissediyom 🙂 günlerce çıkmasam yeridir. Beni anlayan birilerinin olduğunu görmek güzel. İlerleyen günlerde bolca sabır lazım
Benim için de öyle etrafimda hiç benim gibi insanlar yok uzaktan da olsa benim gibi birinin olduğunu bilmek beni de mutlu etti ❣️🤗
İyi enerji yayan insanlarla karşılaşırız inşallah ♥️
İnşallah ❣️
Evet sessiz sakin huzurlu bir yer arıyor zihnim
Sevdiğim insanlardan oluşan kalabalığa bile bazen zor tahammül ediyorum kendimi beslemem için yalnızlığa ihtiyaç duyuyorum çok. Ve bunun tam tersi insanlara pek ihtiyacim olmuyor. Sende de durumlar böyle mi?
Sevdiğim arkadaşlarımla bile sürekli görüşmek istedikleri için arama mesafe koydum
Hahaha bana benziyorsun biraz 😄
Başımı şişiriyorsun demedigim tek bir insan var şu hayatta. Anneme bile bazen yeter kafam şişti derim ona dememm 🙈 o da yeğenim daha yeni konuşmayı öğrenmeye çalışıyor doğru kelimeler çıkarana kadar kuru gürültü yapıyor sabaha kadar dinlerim
Empat insan?
Evet benim lanetim
Ahaha
Bazen
Bazen
Ben ayniyim
Hayır olmuyor
Özgüvenim yüksek
Bunun öz güvenle ne ilgisi var? Utanıyorum sıkılıyorum mu dedim ben? Enerjinin emilmesi çok başka bir şey.
İncelemek istiyorum