Bir arkadaşım var onunla küsmek istiyorum ama nasıl?

Biz bir 2 senedir görüşmiyorduk sonra birden sammimi olduk o kişi de beni günde 5 kez arıyordu işi gücü yok galiba sonra görüştük kendini övmeler bişeyler falan ben çok güzelim olum demeler çok zekiyim demeler özgüven patlaması yaşiyor resmen en çok kırıldığım şey de bana surekli olarak salak olduğumu belirtiyordu "tıpkı eskisi gibi canımsın" dedi. Bende napayım kendi hakıkımda konuşuyorum "aslında banane" falan diyor çıldırıcaktım sonra kendinden bahsediyor ve surekli olarak gülüyordu neden gülüyorsun diye sorduğumda "salak olduğun için" diyordu 3 saat falan görüştük dayanamadım eve geldim ona göre hiç bişey yok ben salağım oda aşırı zeki. Nolur yalvarırım yardım edin nasıl küscem ben bu malla hala mesaj atıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Hata olmuş eskisi gibi canımsın değil canımsın
Güncellemeler
+1 yıl
Canımsın değil mal
Bir arkadaşım var onunla küsmek istiyorum ama nasıl?
Cevapla